RE: RE: [HWnews] dalsi ceska druzice ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Duben 14 10:23:52 CEST 2004

no, a ja Kostu pravidelne otravuju, kdy bude ten LA, ze rad pockam atd.  a
ted uz vim kde je chybka :-))).
tomik.

-----Original Message-----
From: Jan Masek [mailto:jan.masek@mcu.cz]
Sent: Wednesday, April 14, 2004 10:19 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: RE: [HWnews] dalsi ceska druzice ?

> no nechci zase s tim zacinat uz jen to ze je tady nekolik lidi co maji do
> ted me vybaveni a nejak ty vysledky taky nemaji
> a ted odpovedi
> DPS na LA je hottove ted dokonce delam verzi do male krabicky aby se dal
> pouzit do NB ale ceka na schvaleni od kosti je to jeho dilo

To je vsechno pekne, ale co z toho je pravda a co fikce ??

Ja tu mam v Kostove diari u Vaseho jmena velkou cervenou poznamku: KECAL
A pokud vytahnu dalsi poznamky k projektu miniLA tak se nejak nedivim:
05.11.2003 - predan navrh DPS, Kucera zajisti vyrobu
06.01.2004 - DPS dosly z vyroby, Kucera nema osazovak ???????
09.01.2004 - Kucera doveze neosazene DPS
19.02.2004 - Kucera DPS nema, dela pry novy navrh ???? PROC
10.03.2004 - on si snad dela srandu, DPS uz pry navrhnul, ale nemuze navrh
poslat

Popravde, ja bych takovou trpelivost nemel :)

J.Masek