[HWnews] STK500

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Středa Duben 14 10:08:54 CEST 2004

Diky. Tu externi pamet pripojim na ten Header, co je na desce ? Zatim nemam
zadnou desku hotovou. Chci si zkusit prvni pokusy prave s tim Starter Kitem.
Skutecne od zakladu - Hello Word.
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Pajpach
Sent: Wednesday, April 14, 2004 9:21 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: [HWnews] STK500

Mam tu samou desku, dokonce take od Koaly, ale jeste s Flash :-)
Pro beznou praci opravdu neni potreba, je tam jen pro pripad, ze si chcete
zkusit pripojit k procesoru externi SPI Flash pamet.
Je vyvedena na samostatnem headeru. Pokud tam neni, kit je plne funkcni,
jenom musite mit vlastni desticku s SPI pameti, v pripade, ze ji chcete
pouzivat. Ale v tom pripade uz stejne nejspis mate nejaky vlastni navrh
desky, a AVRko muzete testovat primo v nem :-)

S pozdravem
Pajpach