[HWnews] V patek vecer nam odesel televizor.

Danhard danhard@volny.cz
Středa Duben 14 08:39:11 CEST 2004

Takovy krasny masiny, vzdyt je v tom Motorola 68000 :o) radice HPIB jsou
NI9914.
To nekde jeste funguji HP1000 (cesky pretvoreno na ADT4500) a ty byly z
diskretnich brouku :o)
Na tohle snad existuje i Linux. Je to rada 300, nebo 340 ?

Danhard
No parada, ja tu mam osazovaci masiny rizeny pocitacema HP9000 (v podstate
tri pocitace na jednu masinu ;-) ), cele to komunikuje pres HPIB. Nechtel by
jsi mi to pomoct rozchodit? ;-> Ja uz jsem kapituloval a asi z toho vyskubu
vsechnu elektroniku a udelam vsechno znova. Strasne se mi do toho nechtelo,
ale asi jina cesta neni. Je to stare 20 let (tehdy to ale musel byt bomba!)
takze likvidace je uz na miste...
BTW:Ale mechanika i po 20 letech porad perfektni...