[HWnews] V patek vecer nam odesel televizor.

Pajpach pajpach@katedrala.net
Středa Duben 14 08:30:20 CEST 2004

No to vas trosku postrasim, stejnou si koupili i mi rodice, a taky se jim
zacalo stavat, ze se vypnula, a nesla zapnout, az po delsim odpojeni od
site. Mam pocit ze ze zacatku se jenom vypinal obraz, potom cela televize, a
tento jev se postupem casu staval castejsim :-/ Uz je to docela dlouho, tak
ani nevim, cim to bylo, ale byla "u doktora" :-/ presne oznaceni televize je
myslim TX55cosi

S pozdravem
Pajpach

----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, April 14, 2004 8:12 AM
Subject: Re: [HWnews] V patek vecer nam odesel televizor.

> Hm, to mi pripomina Thomson 55cm (mono zvuk), koupena asi pred 2 lety.
Navic na rozdil od jinych znacek (Sony, Panasonic, Philips) nema ceske menu,
ale symbolove.
> Musim zaklepat na drevo, zatim funguje bez problemu (az na to, ze se asi
tak 3x zahadne sama vypnula - musel jsem ji na chvili vypnout sitovym
vypinacem, aby zase sla, vypadalo to, ze hapruje napajeci zdroj - jakoby byl
pretizeny... nastesti uz se to dloouho neprojevilo).

> No, vlastne ma jeste jednu neprijemnou vlastnost, kdyz prepnu na AV vstup,
je slabe slyset zvuk z programu, na kterem predtim bezela. Takze to resim
tak, ze nejdriv prepnu na predvolbu, na ktere je naladene video a az potom
AV. Obraz z pocitace pak prohanim pres AV vstup toho videa. Planuju, ze dam
dovnitr relatko.

> Tu televizi si tenkrat vybrala moje mlada, proste prisla, ukazala na ni a
rekla "tahle se mi libi, tu chci...".
> Musim uznat, ze vzhledove je fakt hezci nez ty bezne krabice. Je sice
mono, ale repraky ma dva po stranach, obraz je uchazejici (v ramci moznosti
kvality signalu).