[HWnews] GSM Modul Siemens TC35i a PIC

Patrik Augustin repair@repair.cz
Úterý Duben 13 19:46:23 CEST 2004

Ted vysel na MCU docela zajimavy projekt od Bladox.Zalezi na tom co
opravdu od toho potrebujete a ocekavate.Zkuste se podivat na
www.bladox.cz mam to tady na stole komplet od patku a jeste jsem se k
tomu nedostal ale vypada to velice zajimave.A jestli potrebujete delat
neco na vzdalenou zpravu resety mereni tak by to treba mohlo vyhovovat a
hlavne je to o hodne levnejsi nez moduly od Siemense vcetne vyvoj
prostredi ktere je hlavne pro linux a pise se v C.
Zase na druhou stranu k tomu potrebujete mobil ale tech se vsude vali
hromada za par korun :-)