[HWnews] Automaticky login

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Úterý Duben 13 12:12:53 CEST 2004

Na Win hledejte "Kerberos", protokol je implementovan az od W2k, ale
myslim, ze neni nutny W2k Server. Kdyz si poridite nejaky token/cipovou
kartu, zrejme bude potrebna softwarova podpora k dispozici (alespon u
DataKey tomu tak je). Pod Linuxem nevim.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Aigor
Sent: Tuesday, April 13, 2004 12:05 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: [HWnews] Automaticky login

Samozrejme existuje :-)

Jen musite jeste zadat PIN pro pristup OS->USB zarizeni (mam dojem ze se

tomu rika dvoufaktorova autentizace).
Problem je v tom, ze mi neni znamo zadne free/GNU rozhrani, takze si
musite koupit tokeny/smartkarty, zaplatit licenci na SW, vztekat se u
knihoven a konfliktu se SW a samozrejme zapomenout na prenostitelnost
mezi ruznymi OS :-(
Tohle si kazdy vyrobce SW/HW pise po svem. Jinou cestou by mohla byt
podpora autentifikace predmetem co ma vestavene primo Win, ale na to
zase potrebujete W2k server a dalsi licence + cenu za HW karet.

Ale v zadnem pripade od toho nikoho neodrazuju, jestli nekdo najdete
neco prijatelneho, urcite by me to take zajimalo.
Me uz hledani omrzelo :-(

Aigor