[HWnews] dotaz na MPLAB + PICCLITE

Pavel Prochazka hacesoft@mujmail.cz
Pondělí Duben 12 09:19:12 CEST 2004

To jsem taky skousel opravit ale chova se to velice divne, kdyz ten radek
oznacim jako komentar, tak hlasi chybu dalsi. Skousej  jsem udelat
primitivni konstrukci, a hodi to chybu u druhe definice qqq. To je fakt
divne. Zatim ten kompiler skousim. Pokud nekdo ma lepsi kompiler ktery
zvladne ASM a Cecko a je nejlepe free nebo se da pouzit i po uplinuti
skusebni doby s nejakym omezenim at da tip.
Uvital bych kdyby se v ASM dalo pouzivat vyhod cecka jako komentare // nebo
blokove komentare /*  */  uzne zapisy cisel jako b10101010 nebo b'10101010',
0x10, 10h atd. Nejvyce bych uvital pokud by editacni schopnosti programu
dosahovali Visual Studia.
Nebo jde do visual studia NET dostat externi kompiler pro PIC processory?

TRUE EQU 1
xxx EQU TRUE

IF xxx

qqq equ 10