Re: [HWnews] Multimetr Agilent 34401A a ovládání z PC

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Neděle Duben 11 13:53:00 CEST 2004

Multimetr Agilent 34401A a ovládání z PC

 Koukam , muj prispevek ze vcerejska nejak nedorazil do konference a tak
 jestejednou.

 Mam tu bohuzel nefunkcni 34401A a v manualu se pise, ze prepinat mezi
 prednim a zadnim vstupem lze pouze pomoci tlacitka na pristroji nikoliv
 pomoco prikazu z
 vzdalene konzoly. Pomoci prikazu lze pouze zjistovat jaky vstup je zapnuty.
 ROUTe:TERMinals? returns "FRON" or "REAR"

 Kdyz uz je rec o 34401A nemate nekdo servisni maual nebo alespon schema,
 chci se pokusit tu svou mrtvolu resuscitovat.