[HWnews] Fyzika vrstva Fast Ethernet

Jan Rehak Jan.Rehak@HW.cz
Neděle Duben 11 14:35:35 CEST 2004

Zdravim,

10. MBit je dobre popsanej na Web51.HW.cz - sekce Ethernet

100 Mbit na tom nebude prilis jinak, rozdil je snad jen v kabelazi,
typech transformatoru, ktere na 100 MBit jiz neobsahuji analogove
filtry, protoze to radic site pocita..

Ale jestli jste neco zajimaveho nasel, poslete odkaz :-)

Hezky Den
                                               Jan Rehak
--
 PRUMYSLOVE APLIKACE :               http://www.HWgroup.cz