RE: [HWnews] Multimetr Agilent 34401A a ovládání z PC

Hary Waren haryw@seznam.cz
Neděle Duben 11 12:37:15 CEST 2004

Vlastním tento DMM také, a myslím,že to tlačítko na čelním panelu přepíná
přední a zadní svorky přímo mechanicky pomocí jím ovládaných kontaktů.
Omlouvám se kostrbaté vyjádření, ale už se mi to nechce jazykozpytně
vybrušovat. Soudím na to mimo jiné také proto, že se ovládá poměrně velkou
silou a zdvihem, narozdíl od ostatních, které mají minizdvih a jdou
lehounce. Toto jsou tlačítka, která jdou vetšinou nahradit pomocí
programového ovládání.

Pokud si vzpomínám tak k výše zmíněnému DMM se prodával přepinač vstupních
míst jako zvláštní příslušenství.

Spp

Hary

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Saturday, April 10, 2004 2:10 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: [HWnews] Multimetr Agilent 34401A a ovládání z PC

Zdravím,

netuší někdo, jestli se dá na multimetru 34401A od HP/Agilent přepínat
dálkovým ovládáním (RS-232 nebo GPIB) mezi vstupy na předním panelu a na
zadní straně ?

Jde mi konkrétně o to, abych mohl automaticky měřit dvě různá napětí v
intervalu, který je dán třetím parametrem, nastavovaným na zařízení
rovněž z PC.
Multimetr má na přepínání vstupů manuální tlačítko, ale o možnosti
přepínat to dálkově manuál cudně mlčí.

Díky PavelK