[HWnews] Vystup dat z PC

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pátek Duben 9 23:52:20 CEST 2004

Disky:
 az 80 MB/sec (ATA RAID0) na PCI.
Tehle alespon tvrdil nejakej diskovej benchmark pro cteni stripesetu.
Klasicke kopirovani z jednoho radice na druhy (oba v PCI) na jedno CD
(cti filmu) asi tak 20 sec. Takze po PCI se prenaselo asi tak 70 MB/sec.
Tohle jsou prakticke hodnoty.

Jinak jsem nekolikrat zkousel 100 sitovku a dostal jsem s ni kontinuelne
10 MB/sec
(10 Mbyte/sec) bez vetsich problemu.
Sitovka byla na 100 switchi.
Drtiva vetsina karet totiz pouziva prave primy pristup do pameti, a/nebo
je mapovana jako pamet.

Mam i 1GB sitovku, ale jen jednu :(, takze jsem ji zatim nezkusil v plne
palbe.

Ja bych se spise bal, ze to PC to nestihne spocitat :(.

Outovat jsem na PCI nezkousel, s ASM jsem skoncil u ISy a i486.

	Slavek