[HWnews] Vystup dat z PC

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pátek Duben 9 22:36:00 CEST 2004

Prenosova rychlost PCI je 133 MB/ sec (4x33 MHz).
Cykly CPU zde nehraji roli, spise se hodi, pokud ma Eth/SCSI
karta DMA pristup, pak je to i momo CPU.

Pouziti Full duplex 100/1000 Eth je take celkem realne, zvlaste
pokud se nepouzije TCP, ale vlastni protokol s UDP.
TCP je dost nevyzpytatelne (regulace rychlosti vysilani
a automaticke opakovani paketu).

100 Eth by byl dost na hrane, 1000 by mel byt v pohode.
Pri Full duplex zadne kolize nehrozi, pouze ruseni.

Na delsi vzdalenosti by se dala pouzit optika (Eth), pak neni
problem i nekolik Km.

	Slavek