[HWnews] Vystup dat z PC

Tomáš Svoboda tsvoboda@grapo.com
Pátek Duben 9 14:48:55 CEST 2004

Zatim jsem se dostal s LPT na rychlost 2Mbyte /sec. Kdyby sel rychleji byla by to parada.
	Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Radek a Petra
Vickovi
Sent: Friday, April 09, 2004 2:47 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: [HWnews] Vystup dat z PC

To nevim, ale dotaz byl polozen tak obecne - ze se na to nic jineho
odpoveded nedalo.

Jak se rika na blbou otazku - blba odpoved. :-)
Nic ve zlem ja to znam clovek je v zajeti sveho problemu, ze mu nedojde, ze
ostatni to vidi trochu jinak.

RadekCX

P.S.:Nejsem si uplne jisty (uz je to delsi cas co jsem se s nim zabyval),
ale mam pocit ze z LPT vede vic nez jen 8 dratu ven. Rekl bych okolo 13. To
tu kapacitu docela navysuje. Pro pozadovanych 64Mb/s to vychazi tam poslat
necelych 5 milionu 13bitovych slov. To ale asi bude porad moc.

P.P.S: Pak jeste jedine znasilnit nejakou grafickou kartu s digitalnim
vystupem. AGP 8x by to melo stihat.