[HWnews] Win32 a pouziti HTTP a SMTP v C

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Pátek Duben 9 14:35:06 CEST 2004

Tak to moje jednoduche reseni vcetne zdrojaku najdete na na
http://www.viga.cz/SendMail.zip. Je tam ukazkovy Test.bat, ktery odesila
email, staci zmenit parametry from, to a smtpserver. V tom VBScriptu je
videt jak je vyreseno kodovani do Base64, pouzivam k tomu MSXML, s tim
ADODB.Streamem jsem se spletl.

>From: Hynek Sladky <econf@centrum.cz>
>To: gazda_vitezslav@hotmail.com
>Subject: Re: [HWnews] Win32 a pouziti HTTP a SMTP v C
>Date: Fri, 09 Apr 2004 13:15:17 +0200

>Mohl-li bych o to poprosit, pouzil bych to jako inspiraci...
>
>Dekuji,
>Hynek Sladky

Muzete okamzite zjistit, jake bude pocasi - MSN Pocasi na MSN CZ.
http://www.msn.cz/weather