[HWnews] UV eprom

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Duben 9 10:47:45 CEST 2004

Nemecky taky neumim, ale ultrafialove zareni se kupodivu rekne
Ultraviolett-Strahler a na ikonu SPEKTRUM snad kliknout umite ? :o)
http://www.narva-bel.de/
http://www.narva-bel.de/katalog/ltblack.html

Danhard

> Tak jsem se podival do ceniku Narva a vyskocili na me tyhle moznosti:
>
> LT   4W/073 lineární  zářivky UV G5 ultrafialová G5 ks    62,29Kc
> LT 4W/UV-C lineární  zářivky UV-C G13 SPECIAL G13 ks    441,00Kc
> LVW 125W rtuťová výbojka UV  E27 Black Light Blue E27 ks    426,89Kc
>
> Budou ty 4W dostatecne? Nedari se mi ale na jejich strankach najit
potrebne grafy spektra v kterem vyzaruji:o( Nemecky neumim, a anglicke
stranky jsou moc zmatene... a v ceskych to uplne chybi.

> Jinak jsem koukal do nabidky nekterych profi eprom eraseru a vetsinou je
pouzita zarivka okolo 250nm.