[HWnews] Win32 a pouziti HTTP a SMTP v C

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Duben 9 10:11:13 CEST 2004

Pokud si da dotycny hledat urcite nejakou knihovnu najde. Ja ve VB pouzivam
vbSendMail.dll a podle mne musi neco takoveho existovat i pro Ccko.

Pouziti je snadne.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.