RE: [HWnews] MPLAB 6.5 nějak stávkuje :(

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Pátek Duben 9 08:44:36 CEST 2004

Kdyz sam MPLAB vyhodi hlasku, ze cesta k souboru je delsi jak 62 znaku (viz predchozi prispevek)?

Asi jsem mel dat RE primo na ten predchozi prispevek, omlouvam se. Ale sam se zivim programovanim a takovahle prasarna mne proste zvedne. Ale zase na druhou stranu je mozna lip, ze jadro zrejme zustalo puvodni, aspon je to zaruka, ze cast chyb byla odchytana uz drive.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Marek Pavlů
Sent: Thursday, April 08, 2004 11:57 PM
To: '[HWnews]'
Subject: RE: [HWnews] MPLAB 6.5 nějak stávkuje :(

Zdravim,

A nebo si vzali treba projekt z 32-bitove verze, ale zrovna spechali a
nechtelo se jim to presouvat do extra mista na disku, tak si to dali na
plochu a ouha ono to kolabovalo. No vlastne ja jsem to popletl, chtel
jsem vytvorit projekt v dokumentech.....

Obcas nemuzeme jen tak lehce soudit, kdyz ten svet proste neni cernobily
:).

S pozdravem,
			Marek Pavlu