[HWnews] UV eprom

Tomáš Svoboda tsvoboda@grapo.com
Čtvrtek Duben 8 18:07:08 CEST 2004

V te profi je jenom mala 6w zarivka (pruhledna) a casovac.Horskym slunickem to jde taky smazat ale ublizuje to tepelnou slozkou zareni.Kdysi jsem mazal
ruske EPROM a potom se mi loupaly uvnitr supinky a delalo to zkraty.Navic sla smazat jen tak 20x.
	Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of
tsveta@centrum.cz
Sent: Thursday, April 08, 2004 3:48 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: [HWnews] UV eprom

Tak jsem si postavil programator pameti WILLEM. Funguje bezchybne po prvnim zapojeni. Narazil jsem ale na problem mazani Epromek UV zarenim. Zkusil jsem na ne svitit 3x6W UV trubicemi po dobu 20min..a nic, zkusil jsem to hodinu...a nic. Porad se mrsky nechteji smazat.

Jake kdo pouzivate prostredky na jejich mazani? Vynechte ty profi, na ne opravdu nemam... Jde mi hlavne o to jaky pouzit zdroj UV.

S pozdravem

Ludek TOmasek

---
Poíchozí zpráva neobsahuje viry.