[HWnews] adsl ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Duben 8 15:36:41 CEST 2004

no nevim, ale u adsl je zasadni fakt, ze pokud mi Telekomunisti sluzbu adsl
nabidnou, musi chodit, dokazat ze adsl nechodi asi neni problem.
zkuzte dokazat operatorovy ze vam nechodi GPRS a neni to vase vina ?
tomik.

-----Original Message-----
From: Radek a Petra Vickovi [mailto:rvicek@quick.cz]
Sent: Thursday, April 08, 2004 3:28 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: [HWnews] adsl ?

To srovnavate hrusky s jablkama ne?

Pokud mate na mysli jen rychlost samozrejme.

Jinak na 90% vsech bezne potrebnych veci s inetem je GPRS uplne
bezkonkurencni. Chodi to dnes na prakticky vsech mobilech - takze zadne
dodatecne naklady. Naprosta nevazanost na misto. A spolehlivost
bezproblemova (pokud na to nekasle tech. podpora).

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.