[HWnews] adsl ?

Serých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Duben 8 14:21:51 CEST 2004

Mam ADSL bez mesice rok a problemy byly jen do cca mesice po zavedeni (je to pochopitelne, bylo to na uplnem zacatku ADSL v Cechach a kazda nova technologie si musi odbyt svuj porod vcetne porodnich bolesti, i kdyz je fakt, ze Telekom to mel nacvicit daleko lepe, nez to vubec pustil, ale na druhou stranu je otazka, zda bychom v pripade takoveho nacvicovani uz vubec v tuto chvili nejake ADSL meli).
Dalsi porodni bolesti nastaly pri zavedeni agregace a trvaly zase cca mesic.
Ale od te doby (tusim rijen 2003) to jede jak vystrizene plnou parou (agregaci absolutne necitim) az na nekolik cca pul-nocnich vypadku (vim tak o dvou, takze jestli mi rekneme dalsi dva nekdy uplne unikly...)

ADSL mohu vsem jakozto domaci pripojeni jedine doporucit. Napriklad GPRS pripojeni tomu nesahaji ani na paty (mam zkusenost se dvema takovymi pripojenimi od ruznych operatoru).
Navic pred cca tremi dny srazil telekomunikacni urad ceny za ADSL pripojky na skoro polovinu, takze v blizke dobe lze ocekavat, ze ceny ADSL pujdou vyrazne dolu.
Tim se vubec nechci Telekomunistu zastavat, jen obhajuji ADSL technologii v Cechach jakozto z nych zkusenosti plne funkcni.

Jakub Serych