[HWnews] VF cievky

Jookie jookie@szm.sk
Středa Duben 7 11:38:27 CEST 2004

 > Ty civky se asi spatne shaneji, dal jsem do google hledat
 > "civka z radia" a vono nic :o)

Srandicky, srandicky...
Pisal som manikom z KOTO, ale oni sa hraju na mrtvych...

 > To je zase jedna dokonala specifikace ! :o)

Pre zaciatok som sa proste chcel len spytat, ci sa vobec daju zohnat.
Zbytocne by som pisal nejake technicke specifikacie, keby hned prva
odpoved bola, ze odkedy tu nie je RVHP, tak si to vsetci navijaju sami...

 > Na jakou frekvenci, resp. na jaky ucel (osc, mf, det)?

Na vsetky 3 ucely ;-) Chcem postavit vysielac/prijimac pre OOK na 27 MHz
  s dosahom aspon pol kilometra...
Pozeral som na stare (priam historicke) Amaterske Radia, kde boli
vysielace pre RC modely v ramci inspiracie.
Uvazoval som, ze by vlastne na OOK vysielac stacilo zapojit harmonicky
oscilator (napr. Piercov oscilator s krystalom), pasmovu priepust a za
to jeden tranzistor ako zosilovac a malo by to chodit...
Tie hybridne obvody od Aurelu su nedostacujuce - s tym 1 mW nepreleziem
2 steny a 300 metrov vzdialenost.

 > Dale jestli potrebujete hotovou civku, nebo jen kostricku, na
 > kterou si to navinete sam.

To uz je by nebol taky problem to navinut, keby boli kostricky so
skutkovacimi jadrami a krytom po ruke...

Jookie

ICQ   : 147858788
e-mail: jookie@szm.sk