[HWnews] VF cievky

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Duben 6 19:01:36 CEST 2004

Jookie of Satantronic wrote:
>    Zdarboh!

> Nemate nejaky dobry napad odkial by som zohnal nejake to stare video?
> Resp. nemate odporucanie na nejaky ten konkretny typ? Jaxi nemam chut
> odkupovat teraz zaradomstare videa a zistovat, ktore to ma tych cievok
> dost...

Recyklacni/odpadovy dvur, sbery nebezpecneho odpadu (u nas v dedine 1x
za rok, uz se na nej chystam nebot ma byt ted nekdy ale jeste se nevi kdy).

Takove staricke Video2000 ma v sobe panecku soucastek, displeju a LEDek!
Dokonce i nekolik procesurku 8049, krystaly o peknem kmitoctu 5,12 MHz a
pod.

> Hmm, myslite ze mi predaju napr. 100 kusov (napr. po 5 korun/kus)? Ak
> ano, tak sem s nim...

To ano, i levneji, problem bude jen ta doprava...

Tady to zmenite: