[HWnews] VF cievky

Jookie of Satantronic jookie@pobox.sk
Úterý Duben 6 18:10:07 CEST 2004

   Zdarboh!

> Stare videa jich taky maji pozehnane...

Nemate nejaky dobry napad odkial by som zohnal nejake to stare video?
Resp. nemate odporucanie na nejaky ten konkretny typ? Jaxi nemam chut
odkupovat teraz zaradomstare videa a zistovat, ktore to ma tych cievok
dost...

> Jinak vyrobcem pokud si dobre pamatuji, bylo japonske TOKO, ale
> dneska je budou delat ALPS, kdekdo. Muzu vam sehnat kontakt
> v cine primo na vyrobce, chcete?

Hmm, myslite ze mi predaju napr. 100 kusov (napr. po 5 korun/kus)? Ak
ano, tak sem s nim...

Este jedna vec tykajuca sa mailov z konferencie: pri registracii som
zvolil nech mi tie maily chodia v jednom velkom, ktory bude obsahovat
vsetky maily za den. Ak to zmenim (a ak na to pridem ako na to ;-) ),
budu mi teda chodit pekne po jednom? Takto v celku sa mi to zda menej
prehladne, navyse to chodi iba raz denne...

     Praci cest!
        Jookie
Spolocnost SUN Microsystems uviedla na trh novy server Sun Fire V20z
zalozeny procesoroch AMD Opteron.
Viac informacii najdete na : http://www.somi.sk/sun/v20z.php