[HWnews] Jak na podtlak?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Duben 6 14:41:18 CEST 2004

LK> No jo, jenze ja prave potrebuju presny podtlak. A vysavac by asi nebyl to
LK> pravy ;-< Ma to byt high-end zarizeni... Videl bych to na nejakou vyvevu,
LK> ale fakt me nenapada, jak nastavit uroven podtlaku.

A co použít libovolnou vývěvu která dokáže požadovaný podtlak, dále
ventil který spolehlivě uzavře měřený prostor, dále ventil na
připouštění vzduchu a ocejchované čidlo. Pak už jen MCU s potřebným
programem a je hotovo.

Postup: vysát větší podtlak, přesně dorovnat ventilem (předpokládám že
to bude snazší řídit ventil než celou vývěvu), po ustálení zahájit
měřicí periodu...

(Pokud jsem nepochopil v čem je problém, omlouvám se. Vývěvu a ventil
musíte sehnat tak jako tak).

Tomáš