[HWnews] DVD-RAM

Aigor aigor@okubk.cz
Úterý Duben 6 11:40:15 CEST 2004

To me neco silne pripomina :-)

Kdyz jsem si pred cca mesicem poridil taky vypalovacku (nechte me hadat
- je to LG ?), marne jsem pidil po info kolem zaznamu na DVD-RAM.
Zjistil jsem cca toliko, ze jsou celkem asi 3 fyzicke formaty na DVD-RAM
z nichz pouze jeden je urceny pro DVD-RAM prehravace (a rekordery),
dalsi veci je souborovy format, tam jsem zustal na bodu mrazu.
Cilem bylo zjistit co bude na mediu po zaznamu cca 5min filmu z DVD-RAM
rekorderu (mam jen prehravac - taky Panasonic), prvni stopa vede od vas ;-)
Nicmene co se tyka zminovaneho problemu - pokud vim, Nero na DVD-RAM
pouzivam bezne, v DVD prehravaci mi jede OK, ale existuji i programy
(nove Nero to snad ma taky nejak umet), ktere jsou schopny na DVD-RAM
zapisovat on-line napr. TV vysilani, tam by pak mely byt stjene soubory
jako z DVD rekorderu, ale to jsem jeste nemel moznost vyzkouset.

PS: Jeste se doma muzu podivat jaky format pouzivam do DVD prehravace, z
hlavy to ted nevim, kdyz tak se mi ozvete na soukr. mail, at s tim
nezatezujem konferu.

Aigor