[HWnews] VF cievky

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Úterý Duben 6 11:36:26 CEST 2004

To je zase jedna dokonala specifikace ! :o)
Jaksi nerikate jaky potrebujete rozmer 10x10, 7x7, 5x5 mm ?
Na jakou frekvenci, resp. na jaky ucel (osc, mf, det)?
Dale jestli potrebujete hotovou civku, nebo jen kostricku, na
kterou si to navinete sam. Takze na tohle je opravdu rada jedina
"vykuchej si to z nejakyho staryho radia !"

Danhard

--
Surfujete pres VOLNY? Tak proc jeste nejste ve VOLNY klubu?
Nyni exkluzivne pro cleny klubu soutez o skvele ceny.