[HWnews] servo ze steracu ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Duben 6 09:09:39 CEST 2004

Kubat Tomas wrote:
> Dobry den.
> Nemam se servama zadnou zkusenost, jen jsem cetl nejake web stranky.
> Mel bych nekolik dotazu.
> Servo si pamatuje svoji polohu pokud nedostava ridici impuls, nebo ho musim
> porad krmit, jinak se vrati do polohy "0" ?

nevim, JB vi?

> Co je uvnitr za elektroniku, nejaky zakaznicky IO ?

Urcite, ale staci na to 7474 + par (cca 6) tranzistoru, ale ani to
nemusi byt pokud nezere moc. JB by rekl PIC 12C508 + 4 tranzistory (tak
dalo by se i se dvema pokud byste mel symetricky zdroj).

> Da se pripadne koupit ?

koupit se da vsecko, otazkou je, za kolik penez. Nejsne zemi, kde by se
serva vyrabely, tak t sem nikdo nedovaziAle mozna se pletu..

> Da se pripadne ta elektronika nejak rozume vyrobit, pripadne pouzit el. z
> levneho serva + to nejak posilit ?

odpovedel jste si sam; Otazka je, kde vezmete levne serva. Aspon co ja
videl, tak pod petikilo servo proste neni.

> Slo by udelat servo z motorku od steracu, doplnit potak + elektroniku, jde

slo

> mi hlavne o silu toho serva(kulovy ventil na vodu) ?

proc se nepoohlednete treba po krokovem motoru?

> Tech serv bych potreboval asi tak 5 ks. a ceny jsou strasny :-))).

Krokace prodava Bucek v Brne cena kolem 40. Ridici obvody pro krokace
(udavate jen takt, smer) taky existuji (stepper motor controller/driver).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!