[HWnews] Sepnuti rele optoclenem s clonkou.

MK info@mcu.cz
Pondělí Duben 5 14:17:50 CEST 2004

> No ja jen aby to nekdo nepovazoval uz za uplne reseni, ze je to takto za 1Kc
> komplet :). On se i ten tyristor musi sepnout az po zmene na optoclenu a ne
> treba proto, ze clonka je zrovna nastavena do stavu "pruhledna", tak rovnou
> sepneme po zapnuti, stejne jako je potreba pocitat s tim, ze jako na potvoru
> po zapnuti bude clonka tak nejak v mezipoloze a jeste to tam treba nabere
> nejake jemne chveni ci trochu ruseni z buhvi ceho - takze to prece jen chce
> jeste nejaky halir pridat a trochu popremyslet, nez se streli reseni od
> boku, i kdyz jde o tak jednoduchou vec :).

> [...]

No jen jsem cekal kdy se ozves a teprve ted prichazi ta rana z milosti :-)))))
Ona se ma kazda prihravka na smec zatlouct hrebikem :-))))

- Za zmenu je povazovano co, H-L, L-H, L-H-L, H-L-H ???
- Ma to reagovat pri prvni zmene, druhe, treti, ....., devatenacte ??
- Delka H a L je minimalne us, ms, s, h, den, rok ????
- Vysledne to bude na stole, v aute, na Miru, ....... ???
- Napajeni je AC, DC, LTO, koks, modry krystal ???

Tohle a dalsi potrebujes znat pro nasofteni i pro navrh ciste "elektronicky"
Takze sorry, ale na blbou otazku (vagni zadani) je vetsinou i blba odpoved :-))))))

S pozdravem
MK