[HWnews] Sepnuti rele optoclenem s clonkou.

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Duben 5 11:36:02 CEST 2004

Ja to chapu, to byl jen takovy kolegialni stouchanecek :). Vim ze si expert
na jine veci, do kterych zase ja koukam jako husa do flasky - kazdy mame
svoje a ja moc dobre vim, ze ty fakt umis. A nakonec kdyz se budeme
poplacavat po zadech sami, nemusime na to cekat od ostatnich - ale stejne mi
to i tak dela dobre :))). Proc ja musim vzdycky ze vseho udelat frasku ?
:))).

Ony jsou MCU takovym mym malym splnenim snu. Vim, ze na fabriku na chipy asi
hned tak nevydelam, tak je pro mne "vyrobeni soucastky", jaka na trhu neni,
naprogramovanim MCU, jakousi  variantou, jak si sen splnit ihned :). Mozna i
proto pisu hromady malych primitivnich aplikaci - delam si soucastky
zjednodusujici zivot (samo ze mne, ne servisakovi, tenhle pohled take dost
dobre chapu).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Jirka [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Monday, April 05, 2004 10:55 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: [HWnews] Sepnuti rele optoclenem s clonkou.

jiri@bezstarosti.cz napsal(a):

>Ne ze by to byl problem, osobne bych asi vzal MCU za 3 petky - to zase
dojmu
>Jirku s "opravdovymi elektroniky" :))) ...

Omyl Jirko, Tebe jsem tim nemyslel, mam za to, ze Ti skutecna
elektronika neni cizi :-) (viz treba Tvoje programatory ze suplikovych
zasob) a Tvych znalosti z oblasti MCU si velmi vazim.... Nicmene chapej,
ze pro Tebe je trivialita sednout k nejakemu editoru a napsat par radek
v assembleru, pro nekoho je to na druhou stranu asi tak pristupne, jako
vylet na Mars, ae je schopen s tuzkou a papirem "vysypat" vicemene
klasicke reseni, byt treba na bazi nejakeho IO (ne MCU). Je to proste o
zpusobu mysleni...

Jirka