[HWnews] oprava menice ve scanneru

Vladimír Volak@stapro.cz
Neděle Duben 4 19:08:26 CEST 2004

[HWnews] oprava menice ve scanneruMyslim, ze tenhle typ mam v praci. Zitra odpolede bych se Vam na to podival. Pro jistotu, poslete mi ana privatni mail telefon na Vas.

Vladimir
  ----- Original Message -----
  From: Ondrej Tesar - Boza
  To: HW - konference
  Sent: Sunday, April 04, 2004 5:05 PM
  Subject: [HWnews] oprava menice ve scanneru

  Zdravim,
  muj dotaz mysilm nedosel nebo zapadl, tak ho zkousim zopakovat:
  dostal se mi do ruky nefunkcni scanner UMAX Astra 2100U. Zjistil jsem,
  ze na male desticce, jejiz funkci odhaduji na menic pro vybojku je
  vyhorely tranzistor a kondenzator. Vypada to, ze tranzistor se
  (netusim proc) ohral a tim roztavil plastovy kodenzator vedle sebe.
  Nesetkal jste se nekdo s touto zavadou?
  Netusim proc to odeslo a jestli bude stacit to vymenit. Jinak jsem
  nikde nic poskozeneho nenasel.
  Nemate prosim nekdo tento scanner? Potreboval bych, vedet hodnoty
  techto soucastek pred kremaci. Tranzistor je vedle jeste jeden (tipuji
  ze stejny) "D1616 A GC026" v TO92 ale na tom kondenzatoru nevylustim
  nic.
  Googlem jsem nenasel, ani co je zac ten tranzistor.

  Diky Ondrej Tesar