[HWnews] ASM 51 - deleni 16ti bitoveho cisla

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Neděle Duben 4 16:24:36 CEST 2004

  Na http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=298 je cela
knihovna funkci. Subroutine DIV16 pocita 16b/16b, vysledek je 16b,
zbytek 16b, kontroluje deleni nulou.

  Do jednotlivych pinu procesoru 89CX051 muze tect proud az 20 mA ale
celkovy proud vsech pinu maximalne 80 mA. Zatez musi byt pripojena
proti plusu, aktivni uroven je tedy L.

S pozdravem,
  Novalex