[HWnews] Monitory LCD OT (v novej konferencii)

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Sobota Duben 3 14:35:48 CEST 2004

At 12:27 3.4.2004 +0200, Daniel Valuch wrote:

>to ze je nieco drahe nesvedci o kvalite. V pripade znacky EIZO je to v
>poriadku, ale argument ze mam na stole drahy monitor

Cuju flame... Tam bylo dulezitejsi 'EIZO' nez 'drahy'.

>Ja som uplne spokojny s nativnym rozlisenim mojho LCD, vyssie
>nepotrebujem. Okrem toho CRT monitory maju tiez urcite fyzicke rozlisenie,
>takze s tym lubovolnym by som bol trochu opatrny. Ked potrebujes vyssie
>rozlisenie tak si kupis monitor s vyssim rozlisenim, toto nieje onania nad
>pretaktovavanim procesorov.

Spis jsem narazel na mensi rozliseni - ony nejen hry, ale i ruzny
multimedialnoste maji sklon k prepinani rozliseni... A videt na LCD
monitoru 1024x768 rozliseni 800x600...

>Z tvojho mailu mam pocit, ze si trochu zaspal dobu. LCD uz nemaju
>parametre ake mali ked sa na trhu objavili prve notebooky s 12"
>monochromatickym LCD displejom. Uz si niekedy videl nejaky aktualny LCD
>panel nazivo? Uz si niekedy robil s novym LCD panelom nazivo?

Ano a nelibil se mi a nechapal jsem, co na tom kdo vidi. Bylo to uplne nove
EIZO 17" a 19".

Jindroush (kubecj@asw.cz)
http://jindroush.atari.org - Home of Atari Cartridge Dumping Project.