RE: [HWnews] Dekodér barevného kódu rezistorů ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Duben 2 19:54:41 CEST 2004

Dobrá, ponechme stranou MCU (i když si myslím, že dekódovat odpory je úloha pro MCU jako stvořená).
Ale vyrábět z diod dekodér na 7 segm. display je snad poněkud passé.
Jistě je vhodné chápat princip funkce parního stroje a Wattova odstředivého regulátoru, ale patrně nebudeme stavět šestinohého kráčejícího robota s použitím 12ti parních strojů.

Ale zajímavé cvičení by bylo udělat dekodér barevného kódu resistorů bez použití tlačítek.

Zdraví PavelK