[HWnews] Dekodér barevného kódu rezistorů ?

Alexandra Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pátek Duben 2 18:26:52 CEST 2004

Hezký pátek,

	já o tom dekodéru vážně ukavužuji. Je to krásná hračka. I když by šla
udělat i s MCU, ale tohle je klasika. Alespoň se procvičím ve vrtání a
pájení hromady součástek, však ona se řemeslná zručnost hodí každému. A
kdo může tvrdit že je machr a nepotřebuje se zlepšovat, tak by si
zasloužil plácnout přes papulu.

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz