[HWnews] Web51 projekt

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pátek Duben 2 15:03:36 CEST 2004

	Charon I (tj. s 8051RD2 alias soucasna podoba web51.hw.cz) by sice sel
pouzit, ale vyzadoval by dost slozite programovani v ASM. Radeji bych
doporucoval Charon II zalozeny na ATmega128 a software v Ccku.
	Blizsi je na dcerinem webu hw-serveru http://www.hwgroup.cz/index_cz.html

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)

--