[HWnews] Amatersky snimac na kabel k zapalovaci svicce

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Duben 2 12:53:31 CEST 2004


Tak o techto starsich Fordech moc informaci nemam. Snad by melo jit o
vstrikovani Bosch LH Jetronic ale nevim ktere rady. A ted nemam cas hledat
na kterem serveru v Rusku byly informace ale nekdo tu pred chvilkou slibil
schemata.

Pokud jsou svicky spise sede a jen lehce do cerna tak to olej nebude.
Zvlaste pokud jste je kontroloval po tom co motor naposledy bezel jen kratce
aniz by se zahral, je dobre barvu svicek kontrolovat po delsi jizde, nejlepe
mimo obec a samozrejme je demontovat az po vychladnuti motoru. Pokud jsou
tmave sede je smes prilis bohata ale neni v ni olej, pak je chyba s nejvetsi
pravdepodobnosti skutecne ve vstrikovani.

Nevim jak presne u tohoto systemu ma byt kontrolka a jestli vubec ale mela
by po zapnuti zapalovani rozsvitit a po nastartovani zahasnout, pak je vse
OK.

Pravda je ze zanesene filtry zpusobi pokles vykonu a ta 2.4 neni na Scorpio
nijak predimenzovany motor takze by mel byt patrny. Nicmene spatne filtry se
na emisich mohou projevit. Olej urcite co nejdrive vymente at uz jezdite
nebo ne musite jej menit nejpozdeji za 2 - 3 roky.

Problem se servisem je ten, ze tento starsi vuz uz Vam znackovy servis
neudela takze by to chtelo hledat nekoho kdo zvladne diagnostiku na tento
model.

Pavel


-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Petr Simek
Sent: Friday, April 02, 2004 11:56 AM
To: [HWnews]
Subject: RE: [HWnews] Amatersky snimac na kabel k zapalovaci svicce


On Fri, 2 Apr 2004, Pavel wrote:

> Nejedna se o 2.9i rv. 92 - 98 ? Potom mate lambda sondy 2, pro kazdou radu

2.4i , rok vyroby 86-88, nevim presne.

> Protoze mate cerne vsechny svicky a tim bohatou smes pro vsechny valce,

Ony nejsou sede ale kapanek docerna. Nicmene elektrody kde to pali
jsou ciste, spis doseda. Vyzkousim nektere ty rady co se daji snadno
zkusit. Pak to pujde do servisu.

> podle lamby jakz takz omezi ale stale je to malo. No a kdyz tak ctu o
oleji
> ktery mate v motoru jiz nekolik let tak kdy jste naposledy menil palivovy
> filtr (cca 30.000km) a vzduchovy (cca 10.000 - 20.000km)?

Hadejte :-) Nicmene ten motor v otackach tahne dobre a kdyby byly filtry
zanesene, nemel by mit problem prave v otackach pri vyssim vykonu ?

> Jo a co kontrolka self diagnostiky motoru, ta "mlci"?

Jestli ma byt vyvedena na palubni desku, tak tam je vse OK.

> Jeste k tomu oleji i kdyz nejspise nema na zavade podil, doufam, ze jste
to
> psal jen z titulu 1.4. a nemyslel vazne. Vetsinou se zivotnosti oleju
> udavaji takto - v original baleni 5 let od vyroby do naliti do motoru,
max.
> 2 roky v motoru nebo cca 5.000 - 20.000km (zalezi na oleji i motoru a

Olej by tam mel byt asi na 15.000 km a prekroceno to urcite nema. Casove
ovsem urcite ma. Ale myslim ze kdyz neubyva, tak asi nebude zdrojem
problemu.

> Pavel

*------------------------------------------------------------------------*
|                          Petr Simek   APS JU                           |
|                             psimek@jcu.cz                              |
*------------------------------------------------------------------------*





Další informace o konferenci Hw-list