[HWnews] Dekodér barevného kódu rezistorů ?

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Duben 1 18:34:14 CEST 2004

Pavel Kořenský napsal(a):

>Zdravím,
>
>nejsem člověk, který by kritizoval cizí konstrukce, ale může mi někdo
>vysvětlit, proč v zapojení uveřejněném v časopise Praktická elektronika
>Electus 2004 používá autor 165 kusů diod, 40 tyristorů, přes 40
>rezistorů, 40 spínačů a 10 (deset) desek plošných spojů ?
>
>Existuje nějaký racionální důvod, proč to řešit takhle a nikoli použitím
>jednočipu a deseti tlačítek ?

Ha, nahrávka na smeč.... Možná nechápete, ale existují lidi, co
jednočipy neumějí. Do doby, než jsem poznal některé zde přítomné (oni
vědí), co zvládají nejen ty MCU, ale i _skutečnou elektroniku_, tak jsem
dokonce podle toho dělil lidi na elektroniky a ty ostatní (hádejte, kdo
byl kdo).

Takže tak :-)

Jirka