[HWnews] Sumova automatika

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Duben 1 15:00:52 CEST 2004

Ing. Zbyněk HEJDA wrote:
> Pouzivam prevodnik ktery ma diferencni vstup. Jeden vstup je pripojen na
> referenci a druhy vstup ridim pomoci digitalniho potenciometru. Na vystupu
> prevodniku je pripojen lattice krery dava priznak mikroprocesoru a ten ridi
> dig. potenciometr

A neni to podobna aplikace jako ten ultra stabilni fazove presny
prevodnik trojuhelnik-sinus co chtel kdosi na diplomku a pritom mel
sinus na vstupu?

Bez blizsich detailu tezko neco kloudneho vymyslime.

Jestli mate merit maplitudu, tak bych to teda nedelal tak ze signal
navzorkuji, ale zmeril bych ji rovnou se superslozitym zapojenim dioda +
kond k zemi. No a tento analogovy signal pak zmerita i nejakym pomalym
prevodnikem.

Vyhodnocovani sirky pulsu - signal privedte na schmitt KO, z nej pak do
jednoducheho vyhodnocovatoru, treba s PIC 12c508.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!