<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
Celé by to mělo být takto:<br>
<br>
<table class="c-table c-table--custom">
<tbody>
<tr>
<td style="width:30%">Duty cycle < 3 % </td>
<td>No charging allowed </td>
</tr>
<tr>
<td style="width:30%">3 % ≤ duty cycle ≤ 7 % </td>
<td>Force high-level communication protocol according to
ISO 15118 or DIN 70121 </td>
</tr>
<tr>
<td style="width:30%">7 % < duty cycle< 8 % </td>
<td>No charging allowed </td>
</tr>
<tr>
<td style="width:30%">8 % ≤ duty cycle< 10 % </td>
<td>Max. current consumption for AC charging is 6 A </td>
</tr>
<tr>
<td style="width:30%">10 % ≤ duty cycle ≤ 85 % </td>
<td>Available current = duty cycle * 0.6 A </td>
</tr>
<tr>
<td style="width:30%">85 % < duty cycle ≤ 96 % </td>
<td>Available current = (duty cycle - 64) * 2.5 A </td>
</tr>
<tr>
<td style="width:30%">96 % < duty cycle ≤ 97 % </td>
<td>Max. current consumption for AC charging is 80 A </td>
</tr>
<tr>
<td style="width:30%">Duty cycle > 97 % </td>
<td>No charging allowed</td>
</tr>
</tbody>
</table>
<br>
PL<br>
<br>
****************<br>
<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 30.3.2025 v 21:49 AZe napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:52140FF9CB4647578EC4363A68FCC2A3@FD">PWM pod 3% error
<br>
PWM (3-7)% nenabíjí, standby, konektor by ale měl být uzamčen
<br>
(10-90)% nabíjí (6-80)A
<br>
aze
<br>
<br>
-----Původní zpráva----- From: Pavel Hudeček
<br>
Sent: Sunday, March 30, 2025 9:32 PM
<br>
To: <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a>
<br>
Subject: Re: nabíjení elektromobilu z FVE
<br>
<br>
Otázka je, jestli ty 3 % nejsou jenom rezerva na offsety
analogových obvodů.
<br>
<br>
PH
<br>
<br>
Dne 30.03.2025 v 16:08 Petr Labaj napsal(a):
<br>
<blockquote type="cite">Jasně, pokud zrovna tohle není Váš
koníček, tak to asi nestojí zato. Tím spíš, když to ani není
Vaše auto.
<br>
<br>
Mně by na tom z čistě technického hlediska zajímaly 2 věci.
<br>
Jednak jestli se přece jen nedá v nastavení auta nějak zařídit,
aby začalo nabíjet hned po připojení kabelu.
<br>
A druhá jestli přece jen neexistuje nějaká varianta, jak udržet
auto "ve střehu" i když momentálně nenabíjí.
<br>
Tedy generovat mu třeba to PWM se střídou menší než 3%. Což by
podle mě mohlo/mělo znamenat, že proces nabíjení stále pokračuje
(protože PWM jede), ale aktuálně se nenabíjí (protože méně než
3%).
<br>
Ten režim méně než 3% tam asi není jen tak zbůhdarma. Zřejmě tím
autoři standardu měli něco v záměru.
<br>
<br>
Ale to by znamenalo se k tomu signálu CP nějak dostat.
<br>
<br>
PL
<br>
</blockquote>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>