<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
Ano, samozřejmě že do auta jde ten obdélník.<br>
Tak snad jsem z Vaší odpovědi správně pochopil, že minimálně Vaše na
to reaguje analogově (... skoky v praxi neznatelné ...).<br>
Takže když si nastavím požadavek na 7.3A tak si auto vezme skutečně
7.3A (změřeno nezávisle někde před Wallboxem).<br>
<br>
Tak to je paráda. Pak to skutečně bude možné používat jako
vytěžovač, když Wallbox bude možné úkolovat po Modbusu s granulitou
0.1A.<br>
A doufejme tedy, že on skutečně bude umět ty povely i překládat do
střídy s touto granulitou. Nejen je tak dostávat.<br>
<br>
Nepostřehl jsem bohužel jakou elektru máte. Něco koncernového?
Teslu? Čínu? Pokud to samozřejmě nechcete nezveřejňovat.<br>
<br>
Díky.<br>
PL<br>
<br>
*******************<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 29.3.2025 v 21:51 AZE napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:9405BF172A32413AB14F80D950E3D6AB@DELL">
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
<div dir="ltr">
<div style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR:
#000000">
<div>Do auta nejde analogovy signal, jen obdelniky 1kHz se
stridou, ktera ridi nabijeci proud. Reakce na zmenu sirky je
okamzita. Jake jsou skoky, to nevim, v praxi neznatelne.
Bezne nabijeci kabely to maji napevno a behem nabijeni se
neda strida menit. Ty tzv “chytre” maji prevodnik napeti
(10-0)V na stridu, coz v uvedenem zapojeni zvlada jeden OZ
jako generator trojuhelniku a druhy jako komparator.</div>
<div>V aute je AC/DC menic a i kdyz se strida nastavi i nad
jeho limit, proste jen nabiji plnym proudem.</div>
<div>aze</div>
<div> </div>
<div style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none;
FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal;
COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
<div style="FONT: 10pt tahoma">
<div> </div>
<div style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<div style="font-color: black"><b>From:</b> <a
title="labaj@volny.cz" href="mailto:labaj@volny.cz"
moz-do-not-send="true">Petr Labaj</a> </div>
<div><b>Sent:</b> Saturday, March 29, 2025 8:45 PM</div>
<div><b>To:</b> <a title="hw-list@list.hw.cz"
href="mailto:hw-list@list.hw.cz"
moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">hw-list@list.hw.cz</a>
</div>
<div><b>Subject:</b> Re: nabíjení elektromobilu z FVE</div>
</div>
</div>
<div> </div>
</div>
<div style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none;
FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal;
COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">Měřil
jste prosím reakci auta na ten analogově řízený signál?<br>
Umí nabíječka v autě skutečně lineárně ovládat proudové
omezení toho DC-DC měniče, který vlastní nabíjení dělá?<br>
Nebo to i přes lineární úkolování stejně chodí ve výsledku
reálně po velkých skocích?<br>
Ono to bude určitě auto od auta jinak. Ale stejně by mě to
zajímalo.<br>
<br>
Já (zatím) elektru nemám. Ale mám políčeno na akci v Lidlu a
chci si koupit ten jejich Wallbox. Který má podle mě skvělý
poměr výkonu ku ceně.<br>
Ten se dá řídit po Modbusu a dá se tomu zadávat nabíjecí
proud s granulitou 0.1A.<br>
Tak proto mě zajímá, jak na to reagují auta. I když to
zřejmě nebude univerzálně platné.<br>
<br>
Když má někdo Wallbox, který umí jenom nějaké velké skoky
jako třeba 6-9-12-16A a podobně, tak by se možná vyplatilo
tomu udělat "batoh".<br>
Do něho nabastlit jednoduchou elektroniku, který by řídila
jen frekvenci toho nabíjecího signálu.<br>
V závislosti na původním signálu a na vzdáleném řízení (nebo
pro začátek jenom na nějakém kroutítku).<br>
Vše ostatní (hlavně ochrany s detekcí unikajícího DC) by se
nechala v té původního Wallboxu.<br>
<br>
Díky.<br>
PL<br>
</div>
</div>
</div>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>