<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000">
<DIV>Ne, proč? </DIV>
<DIV>aze</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=michal.grunt@gmail.com
href="mailto:michal.grunt@gmail.com">Michal Grunt</A> </DIV>
<DIV><B>Sent:</B> Friday, March 28, 2025 11:07 PM</DIV>
<DIV><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV><B>Subject:</B> Re: OT: nabíjení elektromobilu z FVE</DIV></DIV></DIV>
<DIV> </DIV></DIV>
<DIV
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV>Tzn. ze kdyz chci nabít auto a připojím k němu kabel, který k ničemu jinému
nez k nabíjení není určen a je nad miru jasne, ze kdyz tam ten kabel strcim, ze
chci opravdu nabit tak musím ještě v aplikaci potvrdit, ze opravdu chci
nabíjet?</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV class="gmail_quote gmail_quote_container">
<DIV class=gmail_attr dir=ltr>Dne pá 28. 3. 2025 17:31 uživatel Jirka Mww <<A
href="mailto:jirka.mww@gmail.com">jirka.mww@gmail.com</A>> napsal:<BR></DIV>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">
<DIV dir=ltr>
<DIV>Dobrý den,</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>začalo svítit a máme přebytky z FVE, tak jsem začal řešit, jak je využít
pro nabíjení elektromobilu, který má zeť na firmu. Je to nějaké MG, typ
teď nevím, ale setkal jsem se s následujícím problémem, který je možná
obecný. Z měniče Goodwe jsem schopen vyčíst velikost přetoku do sítě a
přes PWM řídit nabíjecí Wallbox tak, aby nabíjel výkonem, odpovídajícím
přetoku do sítě. </DIV>
<DIV>Celkem to funguje, ale bohužel nastávají i v době slunečního svitu
situace kdy přetok klesne krátkodobě k nule ( mrak, zapnutí pračky nebo myčky
atd. ). V tomto okamžiku se nabíjení elektromobilu vypne a když se
dodávka energie obnoví, už se v nabíjení nepokračuje a musí se to přes mobilní
aplikaci znovu spustit. Tohle v podstatě vylučuje reálné využití přetoků
z FVE pro nabíjení elektromobilu. </DIV>
<DIV>Nemáte s něčím podobným někdo zkušenost ? Návod k tomu autu
to neřeší. </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>
<DIV class=gmail_signature dir=ltr
data-smartmail="gmail_signature">Zdravi<BR>Jirka Sloupenský
OK1MWW</DIV></DIV></DIV>_______________________________________________<BR>HW-list
mailing list - sponsored by <A href="http://www.HW.cz"
rel="noreferrer noreferrer" target=_blank>www.HW.cz</A><BR><A
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" rel=noreferrer
target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer"
target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</A><BR></BLOCKQUOTE></DIV>
<P>
<HR>
_______________________________________________<BR>HW-list mailing list
- sponsored by
www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>