<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000">
<DIV>Ne, proč? </DIV>
<DIV>aze</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=michal.grunt@gmail.com 
href="mailto:michal.grunt@gmail.com">Michal Grunt</A> </DIV>
<DIV><B>Sent:</B> Friday, March 28, 2025 11:07 PM</DIV>
<DIV><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV><B>Subject:</B> Re: OT: nabíjení elektromobilu z FVE</DIV></DIV></DIV>
<DIV> </DIV></DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV>Tzn. ze kdyz chci nabít auto a připojím k němu kabel, který k ničemu jinému 
nez k nabíjení není určen a je nad miru jasne, ze kdyz tam ten kabel strcim, ze 
chci opravdu nabit tak musím ještě v aplikaci potvrdit, ze opravdu chci 
nabíjet?</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV class="gmail_quote gmail_quote_container">
<DIV class=gmail_attr dir=ltr>Dne pá 28. 3. 2025 17:31 uživatel Jirka Mww <<A 
href="mailto:jirka.mww@gmail.com">jirka.mww@gmail.com</A>> napsal:<BR></DIV>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote 
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">
  <DIV dir=ltr>
  <DIV>Dobrý den,</DIV>
  <DIV> </DIV>
  <DIV>začalo svítit a máme přebytky z FVE, tak jsem začal řešit, jak je využít 
  pro nabíjení elektromobilu, který má zeť na firmu.  Je to nějaké MG, typ 
  teď nevím, ale setkal jsem se s následujícím problémem, který je možná 
  obecný.  Z měniče Goodwe jsem schopen vyčíst velikost přetoku do sítě a 
  přes PWM řídit nabíjecí Wallbox  tak, aby nabíjel výkonem, odpovídajícím 
  přetoku do sítě.  </DIV>
  <DIV>Celkem to funguje, ale bohužel nastávají i v době slunečního svitu 
  situace kdy přetok klesne krátkodobě k nule ( mrak, zapnutí pračky nebo myčky 
  atd. ).  V tomto okamžiku se nabíjení elektromobilu vypne  a když se 
  dodávka energie obnoví, už se v nabíjení nepokračuje a musí se to přes mobilní 
  aplikaci znovu spustit.  Tohle v podstatě vylučuje reálné využití přetoků 
  z FVE pro nabíjení elektromobilu.  </DIV>
  <DIV>Nemáte s něčím podobným někdo zkušenost ?   Návod k tomu autu 
  to neřeší. </DIV>
  <DIV> </DIV>
  <DIV>
  <DIV class=gmail_signature dir=ltr 
  data-smartmail="gmail_signature">Zdravi<BR>Jirka Sloupenský  
  OK1MWW</DIV></DIV></DIV>_______________________________________________<BR>HW-list 
  mailing list  -  sponsored by <A href="http://www.HW.cz" 
  rel="noreferrer noreferrer" target=_blank>www.HW.cz</A><BR><A 
  href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" rel=noreferrer 
  target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A 
  href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" 
  target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</A><BR></BLOCKQUOTE></DIV>
<P>
<HR>
_______________________________________________<BR>HW-list mailing list  
-  sponsored by 
www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>