<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
Zajímaly by mě podmínky pro<br>
<span
style="color: rgb(255, 255, 255); font-family: arial, "microsoft yahei"; font-size: 15px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; background-color: rgb(34, 34, 34); text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial; display: inline !important; float: none;">Charging
times: 1000 times</span><br>
<br>
Našel jsem víc různých DS od INR18650-25R a grafy tam končej na 250,
nebo kousek nad.<br>
<br>
Rozhodně ty DS stojej za čtení, třeba tady<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://batteri-energi.dk/wp-content/uploads/2022/03/INR18650-25R-datasheet.pdf">https://batteri-energi.dk/wp-content/uploads/2022/03/INR18650-25R-datasheet.pdf</a><br>
<br>
je trápili řádnejma proudama a maj tam i grafy vybíjení v různých
mrazech.<br>
Navíc prakticky u všeho je podmínka nabíjení 4/0,1A a pro tohle na
začátku píšou 55min až 1hod.<br>
<br>
Takže jen 10 ks v koloběžce by mě při -20 °C dovezlo 8 km:-)<br>
Vždycky jsem si říkal, co dávaj do těch Lime, že docela slušně jedou
i v mrazu, navíc důkladně promrzlý už předem:-)<br>
<br>
Škoda že i k tomu není graf jak s takovejma cyklama klesá kapacita .<br>
<br>
Budu muset konečně udělat ten test, na kterej jsem si koupil 40 ks
16340:-)<br>
<br>
PH<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 14.03.2025 v 13:10 Miroslav Šinko
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:c7dcf1e5-42cb-49d4-a026-0668400d951e@gmail.com"><a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.liitokala.com.cn/LiitoKala-Battery/495.html">https://www.liitokala.com.cn/LiitoKala-Battery/495.html</a>
<br>
<br>
18650 2500mAh
<br>
Continuous Discharge Current:Max 30A
<br>
Continuous Charge Current:Max 4A
<br>
<br>
miro
<br>
<br>
On 14.3.2025 13:02, Martin Záruba wrote:
<br>
<blockquote type="cite">Samozřejmě. Takže to "rychlonabíjení" musí
být výrazně na úkor životnosti baterie.
<br>
<br>
Martin Záruba
<br>
<br>
Dne 14.3.2025 v 12:45 Pavel Hudeček napsal(a):
<br>
<blockquote type="cite">Po dosažení maximálního U se I snižuje,
takže o desítky % dýl.
<br>
Ale za 1,5 hod bude velmi pravděpodobně 75 %.
<br>
<br>
PH
<br>
<br>
Dne 14.03.2025 v 12:38 Martin Záruba napsal(a):
<br>
<blockquote type="cite">
<br>
Jak je to ale s rychlonabíječkami u EV? Pokud by maximální
proud byl okolo 0.5C, nabíjely by se 2 hodiny. Nebo ne?
<br>
<br>
Martin Záruba
<br>
Dne 14.3.2025 v 12:22 Jaroslav Lukeš napsal(a):
<br>
<blockquote type="cite">Teď, co se prodává, tak má ten
nabíjecí proud kolem. 0,5 c. Ale ještě před rokem, když
jsem tady na českém trhu.hledal co nejlevnější.
akumulátor, který by snesl. 1,5A nabíjení, tak jsem se
probíral spoustou. akumulátorů se 400mA.
<br>
<br>
</blockquote>
</blockquote>
</blockquote>
</blockquote>
</blockquote>
</body>
</html>