<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Zaujala mě ta poslední část. Dělám to samé a Google mě pořád nijak
    blíže neoslovuje, jen občas prudí že bych se jako měl přihlásit.
    Jediné co kdy o mých narozeninách vědělo, bylo ICQ, to byla první a
    poslední platforma kde jsem ten datum (správně) vyplnil. Ale jedinej
    komu to vadilo byl moc autistickej kamrád, kterýho hrozně iritovaly
    balónky v mým okně a že si to datum mám smazat:-)<br>
    <br>
    PH<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 10.02.2025 v 13:52 Jindrich Fucik
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:1ON.2C2V.3uoP5wKeJe.1dgVQ7@seznam.cz">
      <pre wrap="" class="moz-quote-pre">Inline

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:labaj@volny.cz"><labaj@volny.cz></a>
Komu: <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a>
Datum: 10. 2. 2025 11:56:06
Předmět: Re: OT - kočka na vodítku ve stromovce


</pre>
      <blockquote type="cite">
        <pre wrap="" class="moz-quote-pre">Mohl bys prosím napsat pro nás tupější v čem se skrývá nebezpečí?
</pre>
      </blockquote>
      <pre wrap="" class="moz-quote-pre">
Asi jsem větší introvert než je běžné, ale nemyslím si, že by bylo nutné sdílet mé kliknutí s 300 subjekty. 

</pre>
      <blockquote type="cite">
        <pre wrap="" class="moz-quote-pre">Já si to představuju (možná naivně) že někdo sleduje na co klikám.
Je to nějaká komerční firma, proto se toho nebojím.
Pokud by to sledovaly nějaké úřady, tak bych možná byl nervózní. Foltýn 
je ostrý hoch. Ale proč bych se měl bát nějaké firmy?
</pre>
      </blockquote>
      <pre wrap="" class="moz-quote-pre">
Ale bavíme se o 300 subjektech ano? Prověřil jsi si u všech, že jsou komerční? Nebo některý z nich reportuje tomu úřadu, který aktuálně nemáš rád, protože dejme tomu potřebuješ překlenocací úvěr na podnikání, ale už třikrát jsi tento měsíc kliknul na prodejce luxusních aut (protože tě zajímalo, jak uchycují barevné displeje, aby se na nich nelesklo sluníčko).


</pre>
      <blockquote type="cite">
        <pre wrap="" class="moz-quote-pre">Tedy bez toho, že ví kdo je Labaj a kdo Fučík, prostě uživatel 1 a 
uživatel 2.
</pre>
      </blockquote>
      <pre wrap="" class="moz-quote-pre">
Tady si dovolím malý příklad. Předpokládám, že už to větší množství z vás vyzkoušelo. Já jsem introvert a dávám si velmi záležet na tom, abych se přihlašoval na minimum stránek a na těch kam už se rozhodnu přihlásit tak zadávám minimum osobních údajů. Mimořádně citlivý jsem na známé shromažďovače údajů. Přesto mne google na novém počítači začne do měsíce oslovovat jménem a po nějaké době mi přeje k narozeninám.

Takže z mého pohledu je potíž v tom, že se má data courají po světě s tím, že nad nimi mám celkem malou kontrolu.
</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>