<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000">
<DIV>A jak se řeší přepojování chladicích okruhů baterií?</DIV>
<DIV>aze</DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=jozem@volny.cz 
href="mailto:jozem@volny.cz">jozem@volny.cz</A> </DIV>
<DIV><B>Sent:</B> Wednesday, January 15, 2025 5:26 PM</DIV>
<DIV><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV><B>Subject:</B> Re: [OT] Fén - vypadá to jako apríl, ale ono je to snad 
myšleno vážně</DIV></DIV></DIV>
<DIV> </DIV></DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV>
<DIV>To je krásně vidět ve videích u Nia. Mění se množství článků uvnitř, ale 
krabice je stejná. Při dnešních možnostech BMS není problém, aby při výměně 
stanice vyčetla data z obou baterek a podle toho stanovila cenu. Počet cyklů, 
zbytková kapacita, vnitřní odpor ... Případně možnost si zvolit, jakou kapacitu 
chci nabrat.</DIV>
<DIV>Věřím, že v Číně nebude potíž praštit do stolu a stanovit, aby všichni 
výrobci používali stejný box. Zvlášť když elektromobilitu tlačí vláda. A daří se 
to. To je výhoda totality. Nebo nejen totality? Když EK vydá nařízení ... tak 
ani fyzikální zákony neplatí.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Zeman</DIV>
<DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV class=elided-text>Dne 15. 1. 2025 13:16 napsal uživatel ajtservis 
<info@ajtservis.cz>:<BR type="attribution">
<BLOCKQUOTE 
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">
  <P dir=ltr>jeste upresnim ty baterky. box co se meni je porad stejnej, jen 
  uvnitr <BR>je vice nebo mene baterky. takze mechanika vymenny je pokazde 
  stejna. <BR>t. <BR><BR>Dne 15.01.2025 v 13:09 ajtservis napsal(a): <BR>> to 
  nio power je opravdu vzorove funkcni. koukal jsem na podrobnou <BR>> 
  reportaz na nemecekem AMS. <BR>> ALE. <BR>> je to ekonomickej model 
  jedny firmy(cinsky). tedy jak auta, baterky a <BR>> vymenikovy stańice od 
  jedny firmy. auta si zakaznici ve vice jak 90% <BR>> berou s baterkou v 
  pronajmu. ty cinani koupili asi 300 patentu s <BR>> drivejsiho podobnyho 
  projektu, snad nekdo v eu + izrael, uz jsme to tu <BR>> probirali. melo to 
  par "much" tak to bylo ukonceno. cinan nakoupil, <BR>> opravil mouchy a 
  jede mu to jak z praku :-) vymena do 10min celkem. <BR>> vlastni samo 
  pojizdeni a vymena 5-6min. baterky 3 velikosti. <BR>> nabijeno na 90% + 
  moznost individualne si nabit na 100%. <BR>> jedna se o vyssi tridu aut. 
  zadny popojizdela do mesta. <BR>> pokud dojizdim do prace nebo se pohybuju 
  okolo vymenikovejch stanic, <BR>> naprosto pouzitelne. a mate zakaznika na 
  udici, coz je super kseft. <BR>> pokud jsou obe strany spokojeny, idealni 
  :-) <BR>> jako vzor pro evropsky automobilky, naproto marny :-) <BR>> t. 
  <BR>> <BR>> Dne 15.01.2025 v 12:54 Jindrich Fucik napsal(a): 
  <BR>>> Tak ta služba nemusí vyhovovat každému. Já například když si beru 
  <BR>>> sdílenou koloběžku, tak jí nedělám technickou. Prostě vezmu 
  první, <BR>>> která je na řadě. <BR>>> <BR>>> Spoustu věcí 
  uvedených v tomto mailu vychází z paranoidních představ a <BR>>> 
  nesmyslných požadavků. Dovedu si úplně dobře představit, že pokud mi 
  <BR>>> baterka nevydrží deklarovanou dobu, vyplním nějaký reklamační 
  formulář <BR>>> a poskytovatel to se mnou vyřeší. <BR>>> Hlavně je 
  tady tedy nesprávný předpoklad, že signifikantní počet lidí <BR>>> s 
  autíčkem na baterku bude jezdit do zahraničí. Naprostá většina <BR>>> 
  tohoto typu aut nikdy neopustí hranice města. Používají je ženské na 
  <BR>>> cesty do obchodů a vožení dětí do školy. A to je jejich správné 
  <BR>>> použití, k tomu se náramně hodí. Rozhodně lépe než SUV s 
  třílitrovým <BR>>> motorem. <BR>>> <BR>>> Ale to je moc 
  akademická diskuze. <BR>>> <BR>>> <BR>>> ---------- Původní 
  e-mail ---------- <BR>>> Od: Šerých Jakub <Serych@panska.cz> 
  <BR>>> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz> <BR>>> Datum: 15. 
  1. 2025 10:26:08 <BR>>> Předmět: RE: [OT] Fén - vypadá to jako apríl, 
  <BR>>>    ale ono je to snad myšleno vážně <BR>>> 
  No toho já bych se tedy hodně bál. Kolikrát se stane, když měníte <BR>>> 
  plynovou bombu, že si říkáte: "tenhle rezavej šunt, co mi dali, nebude 
  <BR>>> tomu unikat nebo neupadne úplně kohout?" <BR>>> 
  <BR>>> A teď si představte, jak to bude fungovat u baterek. Někdo 
  pojede, <BR>>> lehce někde ťukne a baterky se lehce poničí, tak dojede k 
  první pumpě <BR>>> honem si je vyměnit. Vezmou mu je? Kdo bude ručit za 
  jejich stav? A <BR>>> pokud mu je nevezmou, tak kde je hranice, kdy už 
  je nevezmou? <BR>>> <BR>>> Dovedu si představit, že pojedu do 
  zahraničí, těsně před hranicí si <BR>>> naposledy vyměním baterky, dají 
  mi nějaký hodně jetý, ale funkční <BR>>> pack, a při další výměně mi v 
  německé navoněné pumpě řeknou: "pardon, <BR>>> ale baterky v takovémhle 
  stavu vám rozhodně nevyměníme". <BR>>> <BR>>> To prostě není vůbec 
  tak jednoduché, jak se na první pohled v zeleně <BR>>> přebarvené 
  reklamě může zdát. <BR>>> <BR>>> Navíc právě v baterkách je v 
  téhle oblasti největší vývoj, a pokud je <BR>>> závaznými EU předpisy 
  unifikujete, tak ho zastavíte nebo aspoň značně <BR>>> zbrzdíte. 
  <BR>>> <BR>>> <BR>>> <BR>>> Jakub Šerých <BR>>> 
  <BR>>> _______________________________________________ <BR>>> 
  HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <BR>>> 
  Hw-list@list.hw.cz <BR>>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 
  <BR>> <BR><BR>_______________________________________________ <BR>HW-list 
  mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <BR>Hw-list@list.hw.cz 
  <BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list <BR></P></BLOCKQUOTE></DIV>
<DIV> </DIV></DIV></DIV>
<P>
<HR>
_______________________________________________<BR>HW-list mailing list  
-  sponsored by 
www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>