<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000">
<DIV>A jak se řeší přepojování chladicích okruhů baterií?</DIV>
<DIV>aze</DIV>
<DIV
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=jozem@volny.cz
href="mailto:jozem@volny.cz">jozem@volny.cz</A> </DIV>
<DIV><B>Sent:</B> Wednesday, January 15, 2025 5:26 PM</DIV>
<DIV><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV><B>Subject:</B> Re: [OT] Fén - vypadá to jako apríl, ale ono je to snad
myšleno vážně</DIV></DIV></DIV>
<DIV> </DIV></DIV>
<DIV
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV>
<DIV>To je krásně vidět ve videích u Nia. Mění se množství článků uvnitř, ale
krabice je stejná. Při dnešních možnostech BMS není problém, aby při výměně
stanice vyčetla data z obou baterek a podle toho stanovila cenu. Počet cyklů,
zbytková kapacita, vnitřní odpor ... Případně možnost si zvolit, jakou kapacitu
chci nabrat.</DIV>
<DIV>Věřím, že v Číně nebude potíž praštit do stolu a stanovit, aby všichni
výrobci používali stejný box. Zvlášť když elektromobilitu tlačí vláda. A daří se
to. To je výhoda totality. Nebo nejen totality? Když EK vydá nařízení ... tak
ani fyzikální zákony neplatí.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Zeman</DIV>
<DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV class=elided-text>Dne 15. 1. 2025 13:16 napsal uživatel ajtservis
<info@ajtservis.cz>:<BR type="attribution">
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">
<P dir=ltr>jeste upresnim ty baterky. box co se meni je porad stejnej, jen
uvnitr <BR>je vice nebo mene baterky. takze mechanika vymenny je pokazde
stejna. <BR>t. <BR><BR>Dne 15.01.2025 v 13:09 ajtservis napsal(a): <BR>> to
nio power je opravdu vzorove funkcni. koukal jsem na podrobnou <BR>>
reportaz na nemecekem AMS. <BR>> ALE. <BR>> je to ekonomickej model
jedny firmy(cinsky). tedy jak auta, baterky a <BR>> vymenikovy stańice od
jedny firmy. auta si zakaznici ve vice jak 90% <BR>> berou s baterkou v
pronajmu. ty cinani koupili asi 300 patentu s <BR>> drivejsiho podobnyho
projektu, snad nekdo v eu + izrael, uz jsme to tu <BR>> probirali. melo to
par "much" tak to bylo ukonceno. cinan nakoupil, <BR>> opravil mouchy a
jede mu to jak z praku :-) vymena do 10min celkem. <BR>> vlastni samo
pojizdeni a vymena 5-6min. baterky 3 velikosti. <BR>> nabijeno na 90% +
moznost individualne si nabit na 100%. <BR>> jedna se o vyssi tridu aut.
zadny popojizdela do mesta. <BR>> pokud dojizdim do prace nebo se pohybuju
okolo vymenikovejch stanic, <BR>> naprosto pouzitelne. a mate zakaznika na
udici, coz je super kseft. <BR>> pokud jsou obe strany spokojeny, idealni
:-) <BR>> jako vzor pro evropsky automobilky, naproto marny :-) <BR>> t.
<BR>> <BR>> Dne 15.01.2025 v 12:54 Jindrich Fucik napsal(a):
<BR>>> Tak ta služba nemusí vyhovovat každému. Já například když si beru
<BR>>> sdílenou koloběžku, tak jí nedělám technickou. Prostě vezmu
první, <BR>>> která je na řadě. <BR>>> <BR>>> Spoustu věcí
uvedených v tomto mailu vychází z paranoidních představ a <BR>>>
nesmyslných požadavků. Dovedu si úplně dobře představit, že pokud mi
<BR>>> baterka nevydrží deklarovanou dobu, vyplním nějaký reklamační
formulář <BR>>> a poskytovatel to se mnou vyřeší. <BR>>> Hlavně je
tady tedy nesprávný předpoklad, že signifikantní počet lidí <BR>>> s
autíčkem na baterku bude jezdit do zahraničí. Naprostá většina <BR>>>
tohoto typu aut nikdy neopustí hranice města. Používají je ženské na
<BR>>> cesty do obchodů a vožení dětí do školy. A to je jejich správné
<BR>>> použití, k tomu se náramně hodí. Rozhodně lépe než SUV s
třílitrovým <BR>>> motorem. <BR>>> <BR>>> Ale to je moc
akademická diskuze. <BR>>> <BR>>> <BR>>> ---------- Původní
e-mail ---------- <BR>>> Od: Šerých Jakub <Serych@panska.cz>
<BR>>> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz> <BR>>> Datum: 15.
1. 2025 10:26:08 <BR>>> Předmět: RE: [OT] Fén - vypadá to jako apríl,
<BR>>> ale ono je to snad myšleno vážně <BR>>>
No toho já bych se tedy hodně bál. Kolikrát se stane, když měníte <BR>>>
plynovou bombu, že si říkáte: "tenhle rezavej šunt, co mi dali, nebude
<BR>>> tomu unikat nebo neupadne úplně kohout?" <BR>>>
<BR>>> A teď si představte, jak to bude fungovat u baterek. Někdo
pojede, <BR>>> lehce někde ťukne a baterky se lehce poničí, tak dojede k
první pumpě <BR>>> honem si je vyměnit. Vezmou mu je? Kdo bude ručit za
jejich stav? A <BR>>> pokud mu je nevezmou, tak kde je hranice, kdy už
je nevezmou? <BR>>> <BR>>> Dovedu si představit, že pojedu do
zahraničí, těsně před hranicí si <BR>>> naposledy vyměním baterky, dají
mi nějaký hodně jetý, ale funkční <BR>>> pack, a při další výměně mi v
německé navoněné pumpě řeknou: "pardon, <BR>>> ale baterky v takovémhle
stavu vám rozhodně nevyměníme". <BR>>> <BR>>> To prostě není vůbec
tak jednoduché, jak se na první pohled v zeleně <BR>>> přebarvené
reklamě může zdát. <BR>>> <BR>>> Navíc právě v baterkách je v
téhle oblasti největší vývoj, a pokud je <BR>>> závaznými EU předpisy
unifikujete, tak ho zastavíte nebo aspoň značně <BR>>> zbrzdíte.
<BR>>> <BR>>> <BR>>> <BR>>> Jakub Šerých <BR>>>
<BR>>> _______________________________________________ <BR>>>
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <BR>>>
Hw-list@list.hw.cz <BR>>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<BR>> <BR><BR>_______________________________________________ <BR>HW-list
mailing list - sponsored by www.HW.cz <BR>Hw-list@list.hw.cz
<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list <BR></P></BLOCKQUOTE></DIV>
<DIV> </DIV></DIV></DIV>
<P>
<HR>
_______________________________________________<BR>HW-list mailing list
- sponsored by
www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>