<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
<p>Nemohu teď dohledat u kterého modelu Viessmannu to bylo, ale měl
integrovanou drobnou 70l nádrž, nejspíš pro odmrazení.<br>
</p>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 08. 01. 25 v 22:09 M. Marusak
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:a95300cf-cfe6-4806-a17c-8d441df0b8f5@volny.cz">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
<div class="moz-cite-prefix">V první řadě díky za obsáhlý popis.
Bude tam současné TČ s frekvenčním měničem. V projektu je IVT
AIR X 70s a potenciální dodavatel navrhuje Viessmann Vitocal
200-S. Takže už jen to, posoudit, které bude ve výsledku
vhodnější, bude úloha.<br>
Znovu jsem nahlédl do nabídkové části a tam v tom systému s
Viessmannem žádná akumulační nádoba není. V projektu pro IVT je.
Takže je to asi skutečně o praxi té které firmy. A samozřejmě,
bez aku nádrže je to pochopitelně znatelně levnější.<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Martin Marušák
tel. 604 284 120</pre>
<br>
<span style="white-space: pre-wrap">
</span></div>
</blockquote>
<pre class="moz-signature" cols="76">--
Jan 'yanek' Bortl
</pre>
</body>
</html>