<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <p>Nemohu teď dohledat u kterého modelu Viessmannu to bylo, ale měl
      integrovanou drobnou 70l nádrž, nejspíš pro odmrazení.<br>
    </p>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 08. 01. 25 v 22:09 M. Marusak
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:a95300cf-cfe6-4806-a17c-8d441df0b8f5@volny.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div class="moz-cite-prefix">V první řadě díky za obsáhlý popis.
        Bude tam současné TČ s frekvenčním měničem. V projektu je IVT
        AIR X 70s a potenciální dodavatel navrhuje Viessmann Vitocal
        200-S. Takže už jen to, posoudit, které bude ve výsledku
        vhodnější, bude úloha.<br>
        Znovu jsem nahlédl do nabídkové části a tam v tom systému s
        Viessmannem žádná akumulační nádoba není. V projektu pro IVT je.
        Takže je to asi skutečně o praxi té které firmy. A samozřejmě,
        bez aku nádrže je to pochopitelně znatelně levnější.<br>
        <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Martin Marušák
tel. 604 284 120</pre>
        <br>
        <span style="white-space: pre-wrap">
</span></div>
    </blockquote>
    <pre class="moz-signature" cols="76">-- 
Jan 'yanek' Bortl
</pre>
  </body>
</html>