<div dir="ltr">Tak asi jsem divny, ale za mne je diktovani pozitivni vec. Nemam rad to jak musim pokazde zjistit jak ze to zobrazim ten ciselnik. Pak tam neco tukam a samo neslysim, ci mi ten automat neco rika, nebo ne (a uz jsem zazil - nepamatuji u koho - ze sice 'zadejte' a behem zadavani taky neco zvatlal, co bylo podstatne). Navic tady to nejsou jen cislice, ale i pismena (takze klavesnice) Navic - maminka sice nedavno zemrela, ale obsluha telefonu uz ji proste delala problem. Spatne na to videla, mnohdy se netrefila na tlacitko, to ji vystresovalo jeste vic a spirala problemi pokracovala. Dovedu si predstavit, ze by pro ni byl mnohem mensi problem to nadiktovat...<div>Mimochodem - taky jsem nedavno volal a diktoval cislo zasilky. Automat to pak stejne neumel vyresit (klasika), tak mne prepojil na operatorku, ta uz vsak cislo moji zasilky videla pred sebou. Takze moje zkusenost je proste jina...</div><div>A ohledne pouzivani jmen... no vzhledem k tomu jak lidi huhlaj a jak u nas neni zavedeno 'spelovani', tak je to IMHO rozumny zpusob. A alfa-bravo-charlie-... jak americka armada (a nejenom) taky lidi vesmes neumej. Takze jak rikam - za mne cajk.</div><div>Postou mi chodi docela velke mnozstvi zasilek (vetsinou cina), a jak jsem kdysi nemohl poste prijit na jmeno, tak ted super. Dorucovatel perfektni (nejste doma, aha. A v kolik budete? Koncim v xx, tak vam to mohu dovezt jeste pak nez budu koncit....), na poste damy (kupodivu - to byval vzdycky pain) taky fajn a ochotne. Ono je to proste o lidech.(a ano, taky mi nedavno ztratili zasilku, zamrzla v Mosnove.... No tak pockam jeste 3 dny, pak to na Aliku vyprsi a necham si vratit penize. neprijemnost, ale naprosta vyjimka)</div><div>BR,</div><div>Marek</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">On Mon, Oct 21, 2024 at 7:48 PM Zdenek <<a href="mailto:zdej@atlas.cz">zdej@atlas.cz</a>> wrote:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Diktovat číslo zásilky jako jména je hodně inovativní, když se všude jinde<br>
pro zadávání čísel používá číselník telefonu. :-)<br>
<br>
<br>
-----Original Message-----<br>
From: Hw-list [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] On Behalf Of Jindrich<br>
Fucik<br>
Sent: Monday, October 21, 2024 11:04 AM<br>
To: HW-news<br>
Subject: Re: Tradiční OT - česká pošta<br>
<br>
Tak jsem dnes udělal další chybu. Zavolal jsem na infolinku s tím, že se<br>
jako septám na stav zásilky.<br>
Zase se potvrdilo, že nemám smysl pro poštovní humor.<br>
Nejprve telefon zvedne plechová huba, která si nechá nadiktovat číslo<br>
zásilky. To se mi povedlo asi na čtvrtý pokus, protože písmena se mají<br>
diktovat jako jména, ale pravděpodobně to musí být jen ta jména, která ten<br>
robot zná. Pak mi robot řekl poslední řádek z trackingu a že prý jestli je<br>
to v pořádku. Řekl jsem že není, tak že mne přepojí na živého operátora. Ten<br>
si pro změnu nechal zase nadiktovat číslo a řekl, že 16.10. zásilku<br>
naskenovali na Chodově a tím pádem on nic neví a mám si zavolat na Chodov.<br>
Tak jsem se ho zeptal, jestli mu přijde jeho úloha užitečná a on začal<br>
blekotat něco o tom, že určitě, protože za ní bere peníze. Tak jsem mu řekl,<br>
že se mi teda zdá jako mrhání penězi platit někoho takového, kdo není<br>
schopný odpovědět na jednoduchou otázku. Což pochopitelně bylo pro něj<br>
příliš intelektuální. <br>
Takže tradiční slepička a kohoutek - hledej si svou zásilku.<br>
<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>