<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <p>Jsou to údaje vyčtené ze střídače.</p>
    <p>JP<br>
    </p>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 11.10.2024 v 18:24 Tomáš Mádr
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:08b5f0b9-0515-43cd-b5d4-edb40ccc2234@email.android.com">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div dir="auto">A to je účinnost samotné baterky, nebo i s
        nějakými měniči/nabíječi okolo?
        <div dir="auto">Tomáš OK2MTM </div>
      </div>
      <div class="gmail_extra"><br>
        <div class="gmail_quote">Dne 11. 10. 2024 17:40 napsal uživatel
          Petr Labaj <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:labaj@volny.cz"><labaj@volny.cz></a>:<br type="attribution">
          <blockquote class="quote"
style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
            <p dir="ltr">Je to dost málo.
              <br>
              Začal bych tím, že bych změřil vlastní spotřebu baterky.
              <br>
              Jsou baterky, které jsou známé tím, jak moc žerou.
              <br>
              Například ČEZ Battery Box je tím celkem proslulý. Ale
              jistě není sám.
              <br>
              Tak nechat nabít, zakázat vybíjení, a po nějaké době zase
              nabít do <br>
              stejného SOC, kolik si vezme.
              <br>
              <br>
              Samozřejmě by se to dalo změřit i fyzikálně - teplo
              neošidíš.
              <br>
              Ale to se bude u kapotovaného řešení možná dělat dost
              obtížně.
              <br>
              <br>
              PL
              <br>
              <br>
              *******************
              <br>
              <br>
              Dne 11.10.2024 v 15:38 Jan Průha napsal(a):
              <br>
              > Zdravím vespolek,
              <br>
              >
              <br>
              > mám poměrně čerstvě (srpen) FVE s měničem Goodwe (AEG
              brand) a <br>
              > bateriemi Titan (cca 11kWh).
              <br>
              > Trochu mě zaráží účinnost barerií. Mám to integrované
              do HA a za září <br>
              > mi statistika ukazuje 199,3 kWh uložených do baterie
              a 147 kWh z <br>
              > baterie odebraných.
              <br>
              >
              <br>
              > Z toho mi vychází účinnost necelých 74%. To mi přijde
              dost málo.
              <br>
              >
              <br>
              > Je možné, že je to nějaká chyba měření? Nemáte někdo
              podobnou <br>
              > konfiguraci?
              <br>
              >
              <br>
              > Díky za případné info
              <br>
              >
              <br>
              > JP
              <br>
              <br>
              _______________________________________________
              <br>
              HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
              <br>
              <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
              <br>
              <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
              <br>
            </p>
          </blockquote>
        </div>
        <br>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>