<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Když jsem četl Váš post, tak jsem se úplně orosil hrůzou, protože
    Quick buy považuju za nejlepší způsob objednávání, který jsem kdy
    kde viděl. A používám ho moc rád.<br>
    Zrovna nic potřebuju, ale zkusil jsem aspoň nasucho zadat jeden
    řádek do Quick buy a dal "Nahrát".<br>
    A chovalo se to normálně, položka se nahrála do seznamu a objevilo
    se tlačítko "Přidej k objednávce". Na to už jsem ale neklikal a
    položku zase vymazal.<br>
    Používám Firefox na W7.<br>
    Takže u mě to na žádný zásadní problém neukazuje.<br>
    <br>
    PL<br>
    <br>
    ********************<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 9.10.2024 v 13:18 Vláďa Anděl
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:15ca03df-612a-463b-b1d6-03889318fc34@vaelektronik.cz">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <p><font face="Times New Roman">Včera večer, teda dnes ve 2 ráno
          jsem do TME naklikal objednávku. Když jsem odklikal souhlasy s
          obchodními podmínkami a kliknul na "další", zamrzlo to. V
          mailu mi pak přišlo, že mám nedokončenou objednávku v
          Oblíbených. Tu se mi sice podařilo naimportovat do Quick buy,
          ale nechápu, jak to dostat do košíku, když tam na to není
          tlačítko. Pokud kliknu na košík, je prázdný a nabízí mi pouze
          založit novou objednávku. </font></p>
      <p><font face="Times New Roman">Volal jsem do TME a první, co z
          nich vypadlo, prý jaký mám prohlížeč. Že Firefox není pro
          jejich stránky podporovaný a třeba tam může nějaké tlačítko
          chybět. Prý stránky optimalizují pro Chrome a Safari. Dost mě
          překvapilo, že se dnes ještě řeší rozdíly mezi prohlížečema.
          Čekal bych, že pokud stránka splňuje nějaká pravidla, že musí
          fungovat ve všech prohlížečích, které splňují stejná pravidla.
          Nainstaloval jsem tedy Chrome a je to stejné.</font></p>
      <p><font face="Times New Roman">Vím, že tady někdo kdysi psal, že
          to Quick buy a soubor csv používá. Z TME mi řekli, že jim ten
          csv mám poslat mailem a oni mi to objednají. Jak tohle má
          fungovat? Poslání csv se dělá jen v mimořádných případech,
          když to takhle chcípne, nebo se to tak dělá běžně? Nebo je
          nějaká možnost, na kterou jsem nepřišel, jak to z Quick buy
          dostat do košíku? Pamatuju, když ještě měli staré stránky, že
          nebyl problém takovou objednávku dostat do košíku.<br>
        </font></p>
      <p><font face="Times New Roman">Anděl <br>
        </font></p>
      <br>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>