<div dir='auto'><div>Já mám Solarstorm, které jsem koupil přímo od Ali. Ne přes překupníky za násobek. Tři intenzity světla. Lumeny jsem neřešil, dají se s nimi dělat kouzla. Tohle je bílé a na silnici ho klopím, protože jsem i na prostřední stupeň oslňoval. Úzký kužel a s výhodou i širší hodně potlačený. Postavil jsem k němu druhý akupack, ale využiju ho jen při opravdu dlouhých jízdách. Tady koupených jsem měl několik, ale nic moc. Jezdím celoročně. Potřebuju být opravdu vidět a sám vidět. Ne splnit povinnost. Obvykle skončila po havárce v terénu nebo letěla i bez havárky. Tohle má kovové pouzdro. Zřejmě chladič ledek. Pády přežívá.<div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Zeman</div><br><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 11. 9. 2024 13:48 napsal uživatel Zuffa Jan <ZuffaJ@cgc.sk>:<br type="attribution"><blockquote class="quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div>
<div>
<p>Mna zase seru vsetky svetla (aspon teda tie, ktore mi presli rukami)</p>
<p>tym ze:</p>
<p>Maju x funkcii od svetelneho hada az po trvale svietenie (typicky 3 – 8)</p>
<p>takze ked chcem tu svoju oblubenu tak musim stlacit vypinac x krat.</p>
<p>Vsetkym chyba usporny a vykonny mod t.j. kratke zablesky v dlhych intervaloch s plnym vykonom.</p>
<p>Posledne si aspon pamata zvolenu funkciu ale spominane zablesky nema.</p>
<p> </p>
<p>Viem si u kazdeho predstavit opacnu logiku:</p>
<p>stlacenim tlacidla zapnem</p>
<p>dalsim stlacenim vypnem</p>
<p>stlacenim a podrzanim zvolim oblubenu funkciu ktoru si svetlo zapamata.</p>
<p> </p>
<p>Jazdim denne a v zime pouzivam svetla pravidelne tak je uspora a ovladanie pre mna celkom dolezite</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p>j.</p>
<p> </p>
<div>
<div style="border:none;border-top:solid #e1e1e1 1pt;padding:3pt 0in 0in 0in">
<p><b>From:</b> Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz> <b>On Behalf Of
</b>Pavel Hudecek<br>
<b>Sent:</b> Wednesday, September 11, 2024 12:39 PM<br>
<b>To:</b> hw-list@list.hw.cz<br>
<b>Subject:</b> Re: světlo ke kolu - co dokáže marketing</p>
</div>
</div>
<p> </p>
<p style="margin-bottom:12pt">Takže grafy jsou ještě navíc pro verzi s měničem, kde to po nějaký době skokově ubere kvůli přehřejvání a pak to zlevnili náhradou odporem, ale graf nechali:-)<br>
<br>
Mám Force Glow verzi 1 a verzi 3 USB<br>
Že ta stará měla bug, kdy to zhaslý vyžere 4x18650 asi za 2 tejdny, OK.<br>
Jenže nová je na tom stejně.<br>
A to USB si přidali jen prodejci, na krabici nic takového není a v krabici taky ne...<br>
Jedinej rozdíl tak je, že stará verze se pyšnila více lm, nová uvádí míň a opravdu svítí trochu míň, ale 1k vs 1,2 klm (nebo nějak tak) skoro není vidět. Asi vyhodnotili, že se to na plnej výkon přehřejvá, což skutečně bylo, ale ten plnej používám málokdy.
Jen když v noci jedu tam, kde jsou auta lílý na chvíli vypnout dálkový světla.<br>
<br>
PH</p>
<div>
<p>Dne 11.09.2024 v 12:20 Vláďa Anděl napsal(a):</p>
</div>
<blockquote style="margin-top:5pt;margin-bottom:5pt">
<p><span style="font-family:'times new roman' , serif">Koupil jsem přítelkyni světlo ke kolu, typ BC25R. Nebylo zrovna levné, svítí dobře, ale... Obchodníci všude píšou, že má 600 lm a je to napsané i na krabičce. Na zadní straně krabičky je graf, byl šikovně
přelepený českým návodem. Takže takhle vypadá těch 600 lm. <a href="https://vaelektronik.cz/fotky/svetlo.jpg">
https://vaelektronik.cz/fotky/svetlo.jpg</a> Ledka nejspíš nemá měnič, je připojená jen přes odpor. Což je nakonec dobře, protože jak baterka slábne, je to vidět i na ledce a nezhasne to najednou. Ale že těch 600 lm tam bude jen dokud má baterka 4,2V a pak
to hned klesne asi na 450, mě fakt pobavilo.</span></p>
</blockquote>
</div>
</div>
</blockquote></div><br></div></div></div>