<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <div class="moz-cite-prefix">Asi mám jinĂ˝ YouTube, protoĹľe na tento
      dotaz mi to vracĂ­ (prvnĂ­ tĹ™i videa):</div>
    <div class="moz-cite-prefix"><br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">1. Youtuber (evidentnÄ› fanoušek EV)
      radostnÄ› blábolĂ­ o tom, Ĺľe na sĂ­dlištĂ­ch vyrostou nabĂ­jecĂ­ mĂ­sta
      se solárnĂ­mi panely a Ĺľe se bude nabĂ­jet ze sloupĹŻ veĹ™ejnĂ©ho
      osvÄ›tlenĂ­. Ovšem to bude všechno v budoucnu, nejspíš v pÄ›tiletce
      pátĂ© (jak o tom byla kdysi dávno jedna básniÄŤka).</div>
    <div class="moz-cite-prefix">2. Youtuber zpovĂ­dá mluvÄŤĂ­ z PRE, která
      popisuje dlouhodobou koncepci toho, Ĺľe na sĂ­dlištnĂ­ch
      trafostanicĂ­ch budou prozatĂ­m dva wallboxy a v budoucnu i ÄŤtyĹ™i. A
      Ĺľe by ÄŤasem mohly pĹ™ibĂ˝t i ty trafostanice tak, Ĺľe co pár stovek
      metrĹŻ, to jedna trafostanice (tedy ÄŤtyĹ™i nabĂ­jecĂ­ mĂ­sta kaĹľdĂ˝ch
      pár set metrĹŻ). Ale Ĺľe nÄ›kde bude problĂ©m, protoĹľe nenĂ­ kde ty
      trafaÄŤky postavit, zejmĂ©na na starších sĂ­dlištĂ­ch (tedy vĂ­cemĂ©nÄ›
      na všech).</div>
    <div class="moz-cite-prefix">3. Youtuber zkouší nabĂ­jet svĹŻj EV z
      okna bytu pomocĂ­ nÄ›kolika prodluĹľovaÄŤek.</div>
    <div class="moz-cite-prefix"><br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Celkem mnÄ› to nepĹ™esvÄ›dÄŤilo o tom, Ĺľe
      "EV do kaĹľdĂ© rodiny" je ĹľivotaschopnĂ˝ projekt. :)</div>
    <div class="moz-cite-prefix"><br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">ZdravĂ­ PavelK</div>
    <div class="moz-cite-prefix">   <br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 08.09.2024 v 16:45 AZE napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:C20DCBC64D4847A59D4F4421245B8201@DELL">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div dir="ltr">
        <div
          style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000">
          <div>Zkusil jsem zadat â€śev na sĂ­dlišti”:</div>
          <div><a
title="https://www.youtube.com/results?search_query=ev+na+s%C3%ADdli%C5%A1ti"
href="https://www.youtube.com/results?search_query=ev+na+s%C3%ADdli%C5%A1ti"
              moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">https://www.youtube.com/results?search_query=ev+na+s%C3%ADdli%C5%A1ti</a></div>
          <div
style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
            <div style="FONT: 10pt tahoma">
              <div> </div>
              <div style="BACKGROUND: #f5f5f5">
                <div style="font-color: black"><b>From:</b> <a
                    title="pavel.korensky@dator3.cz"
                    href="mailto:pavel.korensky@dator3.cz"
                    moz-do-not-send="true">Pavel KoĹ™enskĂ˝</a> </div>
                <div><b>Sent:</b> Sunday, September 08, 2024 2:20 PM</div>
                <div><b>To:</b> <a title="hw-list@list.hw.cz"
                    href="mailto:hw-list@list.hw.cz"
                    moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">hw-list@list.hw.cz</a>
                </div>
                <div><b>Subject:</b> Re: [OT] Elektromobil vs. auto na
                  vodĂ­k</div>
              </div>
            </div>
            <div> </div>
          </div>
          <div
style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
            <div class="moz-cite-prefix">Tak ono je s tĂ­m autĂ­ÄŤkem na
              baterky vĂ­c problĂ©mĹŻ.</div>
            <div class="moz-cite-prefix">Namátkou tĹ™eba to, Ĺľe zejmĂ©na
              ve mÄ›stech nemá kaĹľdĂ˝ dĹŻm s garáží, aby si mohl auto
              dobĂ­jet ze zásuvky. Ve vnitĹ™nĂ­m mÄ›stÄ› (nejen v Praze) nebo
              na sĂ­dlištĂ­ch je to docela velkĂ˝ problĂ©m.</div>
            <div class="moz-cite-prefix">Nebo i kdyĹľ nÄ›kdo má garážovĂ©
              stánĂ­, nemá tĹ™eba tu zásuvku. To je případ tĹ™eba naší SVJ,
              kde máme tĹ™i domy, v kaĹľdĂ©m 10 bytĹŻ a na spoleÄŤnĂ© zahradÄ›
              je dvoupodlaĹľnĂ­ garážová hala ve kterĂ© je cca. 76
              garážovĂ˝ch stánĂ­. Na kaĹľdĂ©m podlaží garážovĂ© haly jsou
              myslĂ­m dvÄ› zásuvky pĹŻvodnÄ› urÄŤenĂ© snad pro zapnutĂ­
              prĹŻmyslovĂ©ho vysavaÄŤe/ÄŤistiÄŤe podlahy.</div>
            <div class="moz-cite-prefix">Kdybychom chtÄ›li pĹ™edÄ›lat halu
              na nabĂ­jenĂ­ elektromobilĹŻ, tak bychom museli udÄ›lat
              kompletnÄ› novĂ© rozvody, elektromÄ›r pro kaĹľdĂ© stánĂ­ zvlášť
              (dosud se elektĹ™ina platĂ­ tak, Ĺľe se rozpoÄŤĂ­tá spotĹ™eba
              haly podle toho kolik má kdo stánĂ­, protoĹľe elektĹ™ina
              napájĂ­ jen osvÄ›tlenĂ­ a trochu proudu se spotĹ™ebuje pĹ™i
              Ăşklidu 2x roÄŤnÄ›) a musela by se udÄ›lat komplet nová
              přípojka elektĹ™iny, dimensovaná na patĹ™iÄŤnĂ© odbÄ›ry. 
              Náklady pĹ™edběžnÄ› odhadnutĂ© nÄ›kde kolem 2 milionĹŻ. VlastnÄ›
              asi spíš vĂ­c, protoĹľe odhad nákladĹŻ jsme si nechávali
              dÄ›lat nÄ›kdy pĹ™ed Ĺˇesti ÄŤi sedmi lety.</div>
            <div class="moz-cite-prefix">FVE panely bohuĹľel neunese
              stĹ™echa a baterie by nebylo kam dát, protoĹľe garážová hala
              stojĂ­ pĹ™esnÄ› v rohu pozemku a z dalších dvou stran je
              vjezd do haly na stranÄ› jednĂ© a spoleÄŤná zahrada na stranÄ›
              druhĂ©. A aby tĂ© legrace nebylo málo, tak mnoĹľina majitelĹŻ
              bytĹŻ/zahrady a mnoĹľina majitelĹŻ garážovĂ˝ch stánĂ­ nenĂ­
              totoĹľná (garážová stánĂ­ majĂ­ koupená i lidĂ©, kteří tu
              nemajĂ­ koupenĂ© byty a naopak, nÄ›kteří lidĂ© kteří majĂ­ byt
              nemajĂ­ garážovĂ© stánĂ­). A kdyby se mÄ›lo k hale nÄ›co
              pĹ™istavovat a tĂ­m zmenšit zahradu, je na to tĹ™eba souhlas
              všech majitelĹŻ bytĹŻ a to je neprĹŻchodnĂ©.</div>
            <div class="moz-cite-prefix"> </div>
            <div class="moz-cite-prefix">ZdravĂ­ PavelK</div>
            <div class="moz-cite-prefix"><br>
              Â </div>
            <div class="moz-cite-prefix">Dne 08.09.2024 v 13:41 Jan
              PĹŻhonĂ˝ napsal(a):<br>
            </div>
            <blockquote
cite="mid:CAEwSxSHxdDF-nAy39isPr_TEU+UDGnVvgwkNdpGG8_-P15M5bA@mail.gmail.com"
              type="cite">
              <div>Tak spatne to nebude. Me prijde, ze vetsina lidi, co
                nejvic nadava na EV ujede sotva 500km za mesic. Prave
                pro ne je to idealni. Uz si konecne vsichni uvedomte, ze
                fakt nemusite nabijet kazdy den a opravdu nemusite mit
                FVE. Kazde auto se pres noc nabije z obycejne zasuvky.
                Neni podminkou auto nabijet kazdy den. Kolik procent
                lidi, co ma auto ujede vic nez 500 nebo 1000km mesicne?
                I kdyz budou nabijet na nejdrazsim stojanu, porad to je
                levnejsi nez nafta.</div>
              <div> </div>
              <div>HP</div>
              <div> </div>
              <div>
                <div> </div>
                <div class="gmail_quote">
                  <div class="gmail_attr" dir="ltr">ne 8. 9. 2024 v
                    10:51 odesĂ­latel ajtservis <<a
                      class="moz-txt-link-freetext"
                      href="mailto:info@ajtservis.cz"
                      moz-do-not-send="true">info@ajtservis.cz</a>>
                    napsal:<br>
                  </div>
                  <blockquote class="gmail_quote"
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">jestli
                    tohle napasal skutecne kolega Zaruba a ne AI, tak to
                    musi byt <br>
                    ironie :-)<br>
                    vsechny ty "snadne" veci jsou pro bezne ziti v
                    populaci zastoupeny max. <br>
                    par procenty. zbytek, 9x% lidi si muze max. trhnout
                    nohou a v ramci <br>
                    zelene solidarity to tem par procentum pomoc
                    zadotovat.<br>
                    t.<br>
                    <br>
                    Dne 08.09.2024 v 10:27 Martin Záruba napsal(a):<br>
                    > Ono to moĹľná nebude ani tak kritickĂ© (myslĂ­m
                    pokud jde o baterie). <br>
                    > Jakmile dojezd pĹ™ekroÄŤĂ­ 1000 km, je to
                    srovnatelnĂ© s jinĂ˝m palivem. <br>
                    > Pokud bydlĂ­te v domeÄŤku, máte FVE a moc
                    nejezdĂ­te, staÄŤĂ­ nebĂ­jenĂ­ doma, <br>
                    > v lĂ©tÄ› zadarmo. Pokud jezdĂ­te do práce nÄ›kam,
                    kde jde rozumnÄ› parkovat, <br>
                    > nenĂ­ problĂ©m, aby po celou dobu, co pracujete
                    se auto docela malĂ˝m <br>
                    > proudem nabĂ­jelo aĹĄ uĹľ z podnikovĂ© FVE nebo z
                    jinĂ©ho zdroje. A pokud <br>
                    > pracujete nÄ›kde, kam rozumnÄ› nejde dojet
                    osobnĂ­m autem, je asi jedno jakĂ˝m.<br>
                    > <br>
                    > TakĹľe zbyl problĂ©m nabĂ­jenĂ­ pĹ™i cestÄ› na velkou
                    vzdálenost.<br>
                    > <br>
                    > Martin Záruba<br>
                    > <br>
                    > Dne 8.9.2024 v 0:35 Petr Labaj napsal(a):<br>
                    >> MyslĂ­m, Ĺľe spalovák s 11x vyšším poÄŤtem
                    pohyblivĂ˝ch dĂ­lĹŻ neĹľ BEV uĹľ <br>
                    >> pozdÄ›ji nikdo (mimo speciálnĂ­ aplikace)
                    reinkarnovat nebude.<br>
                    >> Věřím na baterky solid-state (bez ohledu na
                    sloĹľenĂ­ katody a anody, to <br>
                    >> moĹľná ÄŤasem dozná zmÄ›ny).<br>
                    >> Věřím na vĂ˝raznĂ˝ rozvoj nabĂ­jecĂ­
                    infrastruktury. AĹĄ uĹľ v tradiÄŤnĂ­m <br>
                    >> smyslu slova, nebo tĹ™eba nÄ›kdo vymyslĂ­
                    nÄ›jakĂ˝ opravdu funkÄŤnĂ­ princip <br>
                    >> nabĂ­jenĂ­ za jĂ­zdy.<br>
                    >> ZajĂ­mavĂ© by byly prĹŻtoÄŤnĂ© baterie, coĹľ by
                    byla taková variace na <br>
                    >> kapalnĂ© palivo.<br>
                    >><br>
                    >> A kdyĹľ jste zmĂ­nil tu fĂşzi, tak tĂ© taky
                    nevěřím.<br>
                    >> RealizaÄŤnĂ­ problĂ©my jsou a zĹ™ejmÄ› vĹľdy
                    budou tak strašnĂ©, Ĺľe to nÄ›jakĂ© <br>
                    >> "palivo zdarma" prostÄ› nevyváží.<br>
                    >> SouÄŤasnĂ© rychlĂ© reaktory taky majĂ­ palivo
                    skoro zdarma, U238 jsou k <br>
                    >> dispozici mraky za směšnĂ© penĂ­ze.<br>
                    >> Ale i tuto technologii zabĂ­jĂ­ realizaÄŤnĂ­
                    problĂ©my a z toho odvozená <br>
                    >> příliš vysoká a nekonkurenceschopná cena
                    vĂ˝slednĂ© elektĹ™iny.<br>
                    >> A to jsou ty problĂ©mu o nÄ›jakĂ˝ Ĺ™Ăˇd menší
                    neĹľ u fĂşze.<br>
                    >><br>
                    >> PL<br>
                    >><br>
                    >> *******************<br>
                    >><br>
                    >> Dne 8.9.2024 v 0:04 Pavel KoĹ™enskĂ˝
                    napsal(a):<br>
                    >>> CoĹľ o to, o tom spor nevedu.<br>
                    >>> Akorát jsem pĹ™esvÄ›dÄŤenĂ˝, Ĺľe se ÄŤasem (a
                    po utracenĂ­ X bilionĹŻ - tedy <br>
                    >>> X * 10^12 dolarĹŻ/euro) ukáže, Ĺľe je to
                    slepá cesta a Ĺľe vyfukovánĂ­m <br>
                    >>> tabákovĂ©ho kouĹ™e do vody zlato
                    nevzniká.<br>
                    >>> A pak lidĂ© baterky pro pohon vozidel
                    zavrhnou a pokornÄ› se vrátĂ­ ke <br>
                    >>> spalovacĂ­mu motoru. Ne na fosilnĂ­
                    paliva, ale právÄ› na vodĂ­k.<br>
                    >>> Nebo nÄ›kdo vymyslĂ­, jak si brát proud
                    přímo ze silnice a nevláčet <br>
                    >>> těžkou baterku. Kdysi dávno se tomu
                    Ĺ™Ă­kalo autodráha a hráli s tĂ­m <br>
                    >>> dÄ›ti jako já, kdyĹľ jsem byl malĂ˝.<br>
                    >>><br>
                    >>> Leda by nÄ›kdo vymyslel studenou fĹŻzi
                    nebo nÄ›jakĂ© sci-fi generovánĂ­ <br>
                    >>> elektrickĂ©ho proudu kříženĂ­m kvantovĂ˝ch
                    polĂ­. :)<br>
                    >>><br>
                    >>> ZdravĂ­ PavelK<br>
                    >>><br>
                    >>><br>
                    >>> Dne 07.09.2024 v 23:55 Petr Labaj
                    napsal(a):<br>
                    >>>> KlidnÄ› s Vámi uzavĹ™u notářsky
                    ověřenou sázku, Ĺľe rozvoj nasazenĂ­ BEV <br>
                    >>>> bude probĂ­hat násobnÄ› rychleji neĹľ
                    u nasazenĂ­ H2 aut.<br>
                    >>>> ;-)<br>
                    >>>><br>
                    >>>> PL<br>
                    >>>><br>
                    >>>> *******************<br>
                    >>>><br>
                    >>>> Dne 7.9.2024 v 23:50 Pavel KoĹ™enskĂ˝
                    napsal(a):<br>
                    >>>>> ZdravĂ­m,<br>
                    >>>>><br>
                    >>>>> mĹŻj skromnĂ˝ odhad je, Ĺľe aĹľ se
                    lidstvo vyblbne s autĂ­ÄŤkama na <br>
                    >>>>> baterky a penĂ­ze se zaÄŤnou
                    investovat jinĂ˝m smÄ›rem, nebudeme muset <br>
                    >>>>> na vĂ˝voj vodĂ­kovĂ©ho spalovacĂ­ho
                    motoru ÄŤekat moc dlouho.<br>
                    >>>>> AĹĄ uĹľ to bude nÄ›jaká variace na
                    klasickĂ˝ motor s vnitĹ™nĂ­m <br>
                    >>>>> spalovánĂ­m nebo tĹ™eba turbina s
                    atmosfĂ©rickou pĹ™evodovkou. TÄ›ch <br>
                    >>>>> prototypĹŻ z poslednĂ­ch let je
                    dost a technologie je ÄŤasem <br>
                    >>>>> prověřená. Tedy aĹľ na
                    uskladnÄ›nĂ­ a rozvod kapalnĂ©ho vodĂ­ku.<br>
                    >>>>><br>
                    >>>>> ZdravĂ­ PavelK<br>
                    >>>>><br>
                    >>>>> Dne 07.09.2024 v 22:32 AZE
                    napsal(a):<br>
                    >>>>>> Ano. A takĂ© proces vĂ˝roby
                    palivovĂ˝ch ÄŤlánkĹŻ, filtrĹŻ pro kyslĂ­k, <br>
                    >>>>>> tlakovĂ˝ch nádob a i tÄ›ch
                    bateriĂ­, ty tam jsou takĂ©, i kdyĹľ menší.<br>
                    >>>>>> aze<br>
                    >>>>>> *From:* Miroslav Ĺ inko
                    <mailto:<a class="moz-txt-link-freetext"
                      href="mailto:sinkomiro@gmail.com" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">sinkomiro@gmail.com</a>><br>
                    >>>>>> *Sent:* Saturday, September
                    07, 2024 10:14 PM<br>
                    >>>>>> *To:* HW-news <mailto:<a
                      class="moz-txt-link-freetext"
                      href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
                    >>>>>> *Subject:* Re: [OT]
                    Elektromobil vs. auto na vodĂ­k<br>
                    >>>>>> Tiez vidim v povodnom
                    obrazku ucelovu skratku ako elektricka <br>
                    >>>>>> energia ide rovno do auta,
                    oproti okluke, ako sa do auta dostane <br>
                    >>>>>> vodik. Spravodlivo by bolo
                    treba dokreslit proces vyroby baterky, <br>
                    >>>>>> kym sa dostane do auta.<br>
                    >>>>>> miro<br>
                    >>>>>><br>
                    >>>>>> PoužívateÄľ d.petr <<a
                      class="moz-txt-link-freetext"
                      href="mailto:d.petr@post.cz" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">d.petr@post.cz</a>>
                    sobota 7. septembra 2024 napĂ­sal:<br>
                    >>>>>><br>
                    >>>>>>     Já naopak povaĹľuji
                    baterková auta za slepou cestu, která bude<br>
                    >>>>>>     ÄŤasem opuštÄ›na.<br>
                    >>>>>>     P.<br>
                    >>>>>><br>
                    >>>>>><br>
                    >>>>>>     Petr Labaj napsal(a)
                    dne 06. 09. 24 v 22:13:<br>
                    >>>>>>     > Snad v pátek
                    snesete menší obrázek.<br>
                    >>>>>>     ><br>
                    >>>>>>     > Jsem dlouhodobÄ›
                    velkĂ˝m skeptikem kolem vyuĹľitĂ­ H2 v dopravÄ›.<br>
                    >>>>>>     > V individuálnĂ­
                    ĂşplnÄ›, ale i v těžkĂ© (kamiony, lokomotivy).<br>
                    >>>>>>     ><br>
                    >>>>>>     > Na solárnickĂ©m
                    fĂłru se objevil tenhle pÄ›knĂ˝ obrázek.<br>
                    >>>>>>     > U vymazlenĂ© Toyoty
                    je to celkem oÄŤekávanĂ˝ vĂ˝sledek, vÄ›nujĂ­<br>
                    >>>>>>     se tomu dlouho.<br>
                    >>>>>>     > Ale u toho BMW mi
                    to naopak pĹ™ijde jako Ăşplná tragĂ©die.<br>
                    >>>>>>     > Ĺ˝e by Evropa
                    zaspala nejen v elektromobilech, ale i v autech<br>
                    >>>>>>     na vodĂ­k?<br>
                    >>>>>>     ><br>
                    >>>>>>     > PL<br>
                    >>>>>><br>
                    >>>><br>
                    >>>><br>
                    >>>>
                    _______________________________________________<br>
                    >>>> HW-list mailing list  -  sponsored
                    <a href="http://bywww.HW.cz" rel="noreferrer"
                      target="_blank" moz-do-not-send="true">bywww.HW.cz</a><br>
                    >>>> <a class="moz-txt-link-freetext"
                      href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                    >>>> <a class="moz-txt-link-freetext"
                      href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                      rel="noreferrer" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
                    >>><br>
                    >>><br>
                    >>><br>
                    >>>
                    _______________________________________________<br>
                    >>> HW-list mailing list  -  sponsored <a
                      href="http://bywww.HW.cz" rel="noreferrer"
                      target="_blank" moz-do-not-send="true">bywww.HW.cz</a><br>
                    >>> <a class="moz-txt-link-freetext"
                      href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                    >>> <a class="moz-txt-link-freetext"
                      href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                      rel="noreferrer" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
                    >><br>
                    >><br>
                    >>
                    _______________________________________________<br>
                    >> HW-list mailing list  -  sponsored <a
                      href="http://bywww.HW.cz" rel="noreferrer"
                      target="_blank" moz-do-not-send="true">bywww.HW.cz</a><br>
                    >> <a class="moz-txt-link-freetext"
                      href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                    >> <a class="moz-txt-link-freetext"
                      href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                      rel="noreferrer" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
                    > <br>
                    > _______________________________________________<br>
                    > HW-list mailing list  -  sponsored by <a
                      href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer"
                      target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
                    > <a class="moz-txt-link-freetext"
                      href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                    > <a class="moz-txt-link-freetext"
                      href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                      rel="noreferrer" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
                    > <br>
                    <br>
                    -- <br>
                    AJT SERVIS s.r.o.<br>
                    <br>
                    Oparno 65<br>
                    Lovosice<br>
                    410 02<br>
                    <br>
                    ICO:04203879<br>
                    DIC:CZ04203879<br>
                    <br>
                    email:<br>
                    <a class="moz-txt-link-freetext"
                      href="mailto:info@ajtservis.cz" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">info@ajtservis.cz</a><br>
                    <br>
                    tel.<br>
                    777 584 558<br>
                    _______________________________________________<br>
                    HW-list mailing list  -  sponsored by <a
                      href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer"
                      target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
                    <a class="moz-txt-link-freetext"
                      href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                    <a class="moz-txt-link-freetext"
                      href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                      rel="noreferrer" target="_blank"
                      moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
                  </blockquote>
                </div>
              </div>
              <br>
              <fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
              <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a
              class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz"
              moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated moz-txt-link-freetext"
              href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext"
              href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
              moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
            </blockquote>
            <p> </p>
            <p>
            </p>
            <hr>
            _______________________________________________<br>
            HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a><br>
            <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
            <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
          </div>
        </div>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <p><br>
    </p>
  </body>
</html>